به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا عبدالرحمان خلیفه زاده روز شنبه در جلسه هماهنگی راهپیمایی روز قدس در بوکان افزود: روز جهانی قدس، میراث ابتکاری رهبرکبیر انقلاب برای دفاع و حمایت از حقوق مستضعفان و مبارزه با استکبار جهانی است.
وی با بیان اینکه روز جهانی قدس، راهبرد دفاعی امام خمینی (ره) در حمایت از مردم مظلوم فلسطین است، بیان کرد: روز قدس، روز اسلام و روز اتحاد مردم مسلمان جهان ضد اندیشه های رژیم غاصب صهیونیستی است.
وی افزود: حضور حداکثری اقشار مختلف جامعه در روز جهانی قدس باعث انسجام بیشتر در بین مسلمانان خواهد شد.
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار بوکان نیز در این جلسه گفت: روز قدس، روز بیعت مردم با آرمان های بنیانگذار انقلاب اسلامی است.
ایوب آذین پور با بیان اینکه مردم با حضور گسترده خود در حساس ترین صحنه ها و دوران ها، انقلاب را یاری و تمام توطئه های دشمنان را خنثی می کنند، گفت: این بار نیز مردم با حضور گسترده خود با آرمان های امام راحل تجدید میثاق خواهند کرد.
وی از آمریکا به عنوان ابر عهدشکن تاریخ یاد کرد و گفت: این کشور پایبند به قوانین بین المللی نیست بلکه برای اهداف و منافع خود گام بر می دارد و همه ما باید در روز جهانی قدس به علت وقایع امسال حضور گسترده ای در راهپیمایی داشته باشیم.
به گزارش ایرنا، در این جلسه مقرر شد که راهپیمایی روز قدس ساعت 10صبح از چهار راه اطلاعات شهر بوکان آغاز و با سخنرانی در فلکه فرمانداری به پایان برسد.
شهرستان بوکان در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
7510/3093/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.