نماینده مردم شهرهای ماکو، چالدران، شوط و پلدشت در مجلس شورای اسلامی بر لزوم شرکت حداکثری در راهپیمایی ۲۲ بهمن تاکید کرد.

عین اله شریف پور در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر گفت: ۲۲ بهمن امسال متفاوت تر از سالهای قبل باید پرشورتر برگزار شود و حضور حداکثری مردم حمایت از انقلاب را به جهانیان اعلام می کند.

نماینده مردم شهرستانهای ماکو، شوط، پلدشت و چالدران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران بر ۴ ستون استوار است افزود: اسلامی بودن اولین و اساسی ترین ویژگی و یکی ازستونهای انقلاب بوده، همچنین مردمی بودن انقلاب را دومین ستون انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی ایران می توان نام برد  چراکه محور انقلاب اسلامی ایران بر اساس مردمی بودن استوار است و این اصل را همیشه مردم با حضور خود در صحنه ها به رخ جهانیان کشانده اند.

شریف پور در ادامه افزود: هیج انقلابی در جهان از چهارمین ویژگی انقلاب ایران برخوردار نیست و آن هم زنده، پایدارو پویا بودن انقلاب است.

وی با تاکید بر اینکه هر ساله با برگزاری جشنهای دهه فجر و راهپیمایی ۲۲ بهمن، نظام جمهوری اسلامی ایران جان تازه ای می گیرد اظهار کرد: درسایه خط و مشی رهبری عظیم الشان انقلاب و همکاری مردم و مسئولین این امر تحقق یافته است.

شریف پور در مقایسه انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلابهای مطرح در جهان، ولایی بودن را تنها مقوله مهم در انقلاب اسلامی ایران در مقایسه با سایر انقلاب ها عنوان کرد.

وی حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن را لبیک به ندای شهدا و امام شهدا دانست و تصریح کرد: شعار ما در ۲۲ بهمن حمایت از اصل اسلام ناب محمدی و ولایت مداری خواهد بود.

عین الله شریف پور در پایان گفت: همه ما مدیون خون شهدا هستیم که جان خود را فدا کرده اند تا مال و ناموس ما مورد تعرض قرا نگیرد.

 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.