به گزارش خبرنگار ایرنا، جمال خسروی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان بوکان افزود: برای اجرای این طرح ها که در مناطق شهری و روستایی بهره برداری می شوند در مجموع بیش از 700 میلیارد ریال هزینه شده است.
وی ادامه داد: در بخش عمران شهری 10 طرح با هزینه260 میلیارد ریال شامل طرح های پست 230 کیلو وات انتقال برق، پایگاه بهداشتی فرهنگیان، سال سقف کوتاه مسکن مهر، ایستگاه پماژ فاضلاب مسکن مهر ساخت جایگاه سی ان جی، 2 مدرسه 12کلاسه زیبا شهر و صلاح الدین ایوبی، ساختمان اداری تامین اجتماعی بوکان، مجموعه فرهنگی دانشگاه پیام نور و مخابرات هستند.
خسروی با بیان اینکه در بخش روستایی نیز 19 طرح با هزینه 95میلیارد ریال آماده بهره برداری است، اظهار کرد: این طرح های عمرنی و خدماتی روستایی شامل مدرسه 6کلاسه حسین مامه، مدرسه 9کلاسه ناچیت، مدرسه سه کلاسه قره گول،طرح گاز رسانی به سه روستا، مجتمع سلامت روستای رحیم خان و تیکان تپه، مسکن مدد جویی، دفتر ای سی تی روستایی و سه دهنه پل روستایی است.
خسروی ادامه داد: در بخش صنعت نیز چهار طرح با 43 میلیارد ریال هزینه در دهه فجر آماده بهره برداری است.
وی در خصوص طرح هایی که در دهه فجر کلنگ زنی می شود، اظهار کرد: در این دهه پنج طرح شامل سه مدرسه روستایی، موزه شهرستان بوکان (در صورت توافق نهایی با شهرداری بوکان)، تقاطع های غیر هم سطح کنار گذر بوکان و ایستگاه پمپاژ فاضلاب شهرک گلستان با اعتبار 312 میلیارد ریال کلنگ زنی خواهد شد.
وی در خصوص ستاد باز آفرینی و ساماندهی حاشیه شهر بوکان افزود: 25هزار نفر از جمعیت شهری بوکان در سکونتگاه های غیر رسمی زندگی می کند که نیاز به ساماندهی هستند.
امام جمعه بوکان نیز در این جلسه گفت: مسئولیت ها در نظام اسلامی امانت های هستند که برای خدمت رسانی به مردم در اختیار افراد قرار می گیرد و مسئولان باید در خدمت رسانی به مردم تلاش مضاعف داشته باشند.
ماموستا عبدالرحمان خلیفه زاده افزود: برای پیروزی و شکل گیری انقلاب اسلامی خون های فراوانی ریخته شده و همه ما وظیفه داریم از ارزش های انقلاب حراست و پاسداری کنیم.
وی اضافه کرد: مسئولان برای رفع بیکاری جوانان و مشکلات اقتصادی مردم تلاش مضاعف داشته باشند و در خدمت رسانی به مردم باید کوشا باشند.
شهرستان بوکان در جنوب استان آذربایجان غربی قرار دارد.
7510/3093**خبرنگار: محمد ادیب**تنظیم کننده: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.