به گزارش ایرنا شهلا تاجفر روز یکشنبه در جلسه کمیته هماهنگی برنامه های اجلاسیه زنان کنگره 12 هزار شهید استان افزود: کنگره 12 هزار شهید آذربایجان غربی دارای پنج اجلاس خواهد بود که اجلاسیه بانوان شهیده نیز از جمله آنهاست.
وی ادامه داد: بیش از 70 برنامه در بخش های برگزاری نمایشگاه بانوان، تجلیل از خانواده های بانوان شهید و ایثارگر و برگزاری یادواره شهدای بانوان سردشت و مهاباد در حاشیه این کنگره در سطح استان برگزار می شود.
وی با اشاره به برگزاری یادواره های شهدای بانوان افزود: چهار یادواره شهدای بانوان در شهرستان های سلملس، مهاباد، سردشت و ارومیه برگزار می شود و همچنین یک یادواره شهدای بانوان روستایی و عشایر را در شهرستان سلماس برگزار خواهیم کرد.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ده‌ها اثر از قبیل مقاله، کتاب، شعر و داستان به دبیرخانه این کنگره ارسال شده است، اظهار کرد: مهلت ارسال آثار بهدبیرخانه این کنگره پایان شهریور سال جاری است.
تاجفر با اشاره به نقش پر اهمیت بانوان در جامعه و در جنگ تحمیلی هشت ساله، بیان کرد: زنان حضور پر رنگی را در دوران جنگ تحمیلی داشتند و امروزه نیز بانوان عامل استحکام جامعه به شمار می روند.
وی ادامه داد: تولید و توزیع آثار فرهنگی از شهدا در جامعه و در بین جوانان و حفظ ارزش های نظام از اهم اهداف برگزاری این کنگره است.
به گزارش ایرنا در ادامه این جلسه نمایندگان سپاه شهدا، کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان و بسیج زنان به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند؛
کنگره 12 هزار شهید استان آبان ماه سال جاری در ارومیه برگزار می شود.
8135/ 3072
** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.