جلسه شورای فرهنگی شهرستان پلدشت عصر امروز با حضور مسئولان منطقه آزاد ماکو و شهرستان پلدشت برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی،امام جمعه پلدشت در  جلسه شورای فرهنگی شهرستان با تاکید بر اهم اقدامات فرهنگی صورت گرفته در این شهرستان افزود: کارهای فرهنگی باید در تداوم و اولویت اقدامات کاری صورت گیرد، به گونه ای که این کار نمی تواند در عمل مقطعی کارگشا و ثمر بخش باشد.

حجت الاسلام و المسلمین وحید طالبی در ادامه، استدلال و جدال نیکو و منطق را از مهمترین ویژگی در اجرای کارهای فرهنگی برشمرد و افزود: ویژگی های شمرده شده باید سرلوحه امورات رئسا و معاونین اجرایی در این کار باشد.

امام جمعه پلدشت با اشاره به اینکه در کار های فرهنگی نه تنها مسئولین بلکه باید تمامی اقشار جامعه مشارکت جدّی داشته باشند، افزود: شهرستان پلدشت به دلیل مرزی بودن و ورود فرهنگ های مختلف از کشور های مختلف باید نقش آینه، انعکاس دهنده فرهنگ اصیل ایرانی باشد و در این راستا نیز باید تمام ادارات با هم همکاری کنند.

 معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد ماکو نیز در این نشست صمیمی با اشاره به فعالیت های چشمگیر سازمان منطقه آزد ماکو در این بحث گفت: مباحث و اقدامات فرهنگی برای سازمان منطقه آزاد ماکو از اهمیت ویژه برخوردار است.

جواد اسماعیل زاده افزود: باید با همکاری و هماهنگی هم مشکلات موجود در منطقه را حل کنیم و این تنها با همدلی مسئولین اداره جات امکان پذیر میباشد‌.

این مسئول در ادامه گزارش مبسوطی از برنامه ها و فعالیتهای فرهنگی صورت گرفته در سال 95 و برنامه های اجرایی در سال جاری ارائه نمود.

اسماعیل زاده خاطر نشان کرد: از اهداف این سازمان گسترش فعالیت‌های قرآنی و ترویج فرهنگ قرآنی در منطقه آزاد ماکو و در خانواده‌ها میباشد که تا به امروز شاهد اجرایی شدن و ثمر بخش بودن این هدف در جامعه بوده ایم.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.