سید هادی بهادری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با رضایت از عملکرد ستاد احیای دریاچه ارومیه در چهارمین سال تشکیل ستاد اظهار کرد: عملکرد ستاد مثبت و قابل قبول است و انتظار می‌رود که توجه به آن بیشتر شود و بودجه به موقع تخصیص یابد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با ابراز رضایت از تدوین راهکارهای بیست‌و‌هشت‌گانه برای احیاء دریاچه ارومیه بیان کرد: قبلاً هیچ نقشه راهی وجود نداشت ولی بعد از تدوین این راهکارها این مشکل بر طرف شده و تنها باید در راستای اجرای برنامه هاگام برداریم.

وی درباره چرایی موفق نبودن دولت در کاهش 40 درصدی آب مصرفی کشاورزی گفت: با توجه به اینکه کشاورزان به روش‌های سنتی عادت کرده‌اند نمی‌توان انتظار داشت که به یک‌باره تغییر رویه دهند و به همین سبب باید در ابتدا فرهنگ‌سازی را انجام داد.

بهادری در خصوص مهم‌ترین نقطه قوت ستاد احیاء دریاچه ارومیه اظهار کرد: این ستاد با تعیین جایگاه نقش مردم وارد بحث‌های فرهنگی و اجتماعی شده است و دیدگاه عمرانی را تغییر داده است.

وی افزود: تخصیص ندادن به موقع بودجه به ستاد احیای دریاچه ارومیه را می‌توان مهم‌ترین نقطه ضعف در ستاد احیای دریاچه عنوان کرد که سبب پیشرفت کند اقدامات اجرایی و احیا شده است.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 606130
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.