به گزارش ایرنا، فراهم بودن زمینه اشتغال 24 هزار نفر در شهرک های صنعتی استان، استقرار واحد تحقیق و توسعه در50 واحد تولیدی استان و جذب 2 میلیون دلار سرمایه خارجی در استان از دیگر اخبار مهم استان طی 24 ساعت گذشته بوده است.

** شهرداری ارومیه مقام سوم لیگ برتر والیبال کشور را کسب کرد
شهرداری ارومیه بعد از پشت سر گذاشتن یک فصل پرماجرا توانست عنوان سومی مسابقات لیگ برتر والیبال کشور /جام شهدای منا/ را کسب کند.

** تولید بیش از یک هزار تن شیر خام در آذربایجان غربی
مدیر امور دام معاونت بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی آذربایجان غربی با اشاره به تولید یک هزار و 363 هزار تن شیر خام در استان، گفت: این میزان تولید علاوه بر تامین شیر مورد نیاز استان و کارخانجات لبنیاتی، در بازار مصرف نیز عرضه شده است.

** مهار 90 درصد از کانون های ریزگرد در حاشیه دریاچه ارومیه
رئیس اداره جنگل داری اداره کل منابع طبیعی آذربایجان غربی گفت: 90 درصد از کانون های ریزگرد ناشی از خشکی دریاچه ارومیه در محدوده حاکمیتی منابع طبیعی این استان مهار شده است.

** آذربایجان غربی طلایه دار تولید شیر در مناطق عشایرنشین کشور
مدیرکل امور عشایر آذربایجان غربی گفت: عشایر آذربایجان غربی با تولید 50 هزار تن شیر در سال در بین استان های عشایرنشین رتبه نخست کشوری را دارا هستند.

** زمینه اشتغال 24 هزار نفر در شهرک های صنعتی آذربایجان غربی فراهم است
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی گفت: زمینه اشتغال 24 هزار نفر در یکهزار و 270 شهرک و ناحیه صنعتی این استان فراهم شده و امسال 621 هکتار زمین در قالب یکهزار و 859 قرارداد به واحدهای صنعتی این استان واگذار شده است.

** استقرار واحد تحقیق و توسعه در50 واحد تولیدی آذربایجان غربی
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی: 50 فقره گواهی تحقیق و توسعه /آرندی/ برای فعالیت در واحدهای تولیدی و صنعتی این استان صادر شده است.

** جذب 2 میلیون دلار سرمایه خارجی در آذربایجان غربی
معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان غربی با اشاره به حجم 886 میلیون دلاری سرمایه مصوب برای 9 طرح سرمایه گذاری خارجی در استان، گفت: حجم سرمایه گذاری خارجی جذب شده به استان در سال جاری نزدیک به 2 میلیون دلار بوده است.
7129/3072 ** خبرنگار: توحید محمودپور** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.