مسعود پزشکیان عصر چهارشنبه در مراسم معارفه استاندار جدید آذربایجان شرقی، افزود: ما تنها ملتی در دنیا هستیم که به نگاه تشیع معتقد و به آن باور داریم و باید با مدیریت جهادی نگاه ها را تغییر دهیم.
وی با بیان اینکه در شرایط کنونی زنده ماندن سخت تر از شهید شدن است، اظهار کرد: چون باید با همه چیز جنگید و برای خدمت به مردم با توان، علم و آگاهی در صحنه بود، دعوا برای شهرت و قدرت نکرد بلکه دعوا برای پاسخگویی به نیاز و حل مشکلات مردم انجام شود.
پزشکیان ادامه داد: باید دست به دست هم دهیم و الگوی موفق در منطقه باشیم، زیرا که الان این حکومت در دست ماست و کسی نمی تواند جلوی ما را برای پیاده کردن حق و حقیقت بگیرد، نباید اجازه دهیم انسان نیازمند در این کشور بدون کمک باشد.
وی، درست تصمیم گرفتن را کاری سخت دانست و با اشاره به کارنامه استاندار قبلی آذربایجان شرقی، گفت: جبارزاده در مدتی که بود برنامه راهبری تنظیم کرد و برنامه های عملیاتی وی اجرا خواهد شد.
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خدابخش به عنوان استاندار جدید هم ناآشنا با آذربایجان شرقی نیست، اضافه کرد: همه باید دست به دست هم دهیم تا ایشان موفق شود.
پزشکیان، مسئولیت ها را امانت در دست مدیران ذکر کرد و ادامه داد: امیدوارم بتوانیم با کمک همدیگر پاسخگوی خون شهدا باشیم و توقعاتی که رهبری دارند کشوری را درست کنیم که الگو باشد و آذربایجان نیز سر ایران باشد.
به گزارش ایرنا، رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم، گفت: هم اکنون اتحاد و یکدلی نیاز اصلی کشور و استان است و باید همه دست به دست هم دهیم تا آذربایجان شرقی را در شان مردمش بسازیم.
ضیاءالله اعزازی اظهار کرد: با حرکت جهانی و تلاش شبانه روزی آذربایجان از مهاجر فرصتی به مهاجر پذیری تبدیل کنیم و اولویت استان را اشتغال زایی با محوریت اقتصاد مقاومتی قرار دهیم.
وی از دولت دوازدهم درخواست کرد دو وزیر باقی مانده در کابیته را از آذربایجان انتخاب کنند.
به گزارش ایرنا، با حضور وزیر کشور در این مراسم مجید خدابخش به عنوان استاندار جدید آذربایجان شرقی معرفی و از خدمات چهارساله اسماعیل جبارزاده در این سمت قدردانی شد.
خدابخش 61 ساله متولد شهر اردبیل، در دوره دولت یازدهم استاندار این استان بود که جایگزین اسماعیل جبارزاده استاندار آذربایجان شرقی شد. جبارزاده هم به معاونت سیاسی وزیر کشور ارتقا یافت.
خبرنگار:بازگشا ** انتشار: رستگار
3038/6120/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.