امیر سرتیپ جعفر رضاپور روز شنبه در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه ارتش همواره در عرصه های گوناگون در خدمت مردم بوده است، افزود: این اقلام شامل برنج، روغن، رب گوجه فرنگی، ماکارونی، عدس، شوینده‌های بهداشتی و مایع ضدعفونی است که در میان خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

وی اظهار داشت: کمک‌های معیشتی ارتش جمهوری اسلامی ایران در راستای عمل به رهنمودهای رهبر انقلاب و  همزمان با هفته ارتش در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و بخشی از استان کردستان توزیع شد.

امیر  رضاپور با اشاره به شرایط خاص کشور به دلیل شیوع کرونا، اضافه کرد: بر همین مبنا ارتش جمهوری اسلامی و یگان های مستقر در منطقه شمال غرب کشور با شعار «مدافعان وطن یاوران سلامت» به مناسب روز و هفته ارتش، با توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی، ارایه خدمات درمانی و ضدعفونی معابر در خدمت مردم خواهند بود.

وی گفت: در راستای همدلی کارکنان خدوم ارتش با آحاد مردم، کارکنان پادگان آماد و پشتیبانی شمال غرب ارتش مقدار ۱۵۰ کیسه خون به نیازمندان اهدا کردند.

امیر رضاپور یادآوری کرد: ارتشیان قهرمان دوشادوش آحاد مردم و سایر نیروهای نظامی و انتظامی و کادر درمانی از زمان شیوع ویروس کرونا در خدمت مردم بوده اند و تا شکست این ویروس پای کار خواهند بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.