سرهنگ غلامرضا کریمی نژاد عصر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در بیشتر راه های استان بارندگی وجود دارد و در برخی مسیرها مثل آزاد راه تبریز- زنجان و اتوبان شهید کسایی تبریز بارش تگرگ موجب لغزندگی و کندی تردد خودروهای عبوری شده است.
وی با تاکید بر اینکه رانندگان باید احتیاط لازم را داشته باشند، افزود: داشتن سرعت مطمئنه، رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، رعایت فاصله با خودروی مقابل و فاصله جانبی برای رانندگی بدون خطر تصادف در جاده ها لازم است.
وی افزود: در دور اول سفرها و به رغم کاهش 20 درصدی تصادفات رانندگی، 16 نفر جان خود را از دست دادند.
وی افزود
کریمی نژاد با اشاره به اینکه 15 گروه کنترل نامحسوس و 165 دستگاه خودروی محسوس پلیس در جاده های آذربایجان شرقی به صورت شبانه روز از 25 اسفند سال 1397 تا 18 فروردین سال جدید در جاده های استان مستقر هستند، گفت: به رغم این تلاش ها تا کنون 400 نفر بر اثر تصادفات جاده ای در آذربایجان شرقی مجروح شده اند.
وی یادآور شد: 20 درصد از مجروحان در سراسر کشور بر اثر این تصادف ها دارای معلولیت یا نقص عضو می شوند که توجه بیش از پیش رانندگان برای کاهش این آسیب ها لازم است.
اکنون بارش باران در برخی از جاده های مواصلاتی آذربایجان شرقی ادامه دارد.
به گزارش ایرنا شهروندان می توانند قبل از سفر از طریق سامانه 141 و یا شماره تلفن ثابت 34477800 از وضع راه ها اطلاع حاصل کنند.
3077/3093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.