به گزارش ایرنا، جانشین فرماندهی انتظامی یزد گفت: با تلاش ماموران در شبانه روز گذشته 212 هزار نخ سیگارت خارجی قاچاق از یک دستگاه تریلی عبوری در جاده های این استان کشف شد.
به گزارش پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ سید رضا مکی افزود: در این رابطه 2 متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شدند.
وی ، مبارزه جدی با قاچاق کالا را ماموریت مهم ماموران انتظامی ذکر کرد و همکاری مردم و رانندگان در برخورد با متخلفان را خواستار شد.
یزد نقش موثری در اتصال استان های جنوبی و شرقی ایران به مرکز کشور دارد و با توجه به موقعیت آن در مسیر کریدور شمال - جنوب، بعضا راه های آن برای انتقال کالای قاچاق و نیز مواد مخدر مورد استفاده قرار می گیرد.
7536/ 2047
**
موزه تاریخ آموزش و پرورش بهاباد با حضور فرماندار، تعدادی از مسئولان محلی و جمعی از پیشکسوتان فرهنگی این شهرستان گشایش یافت .
به گزارش ایرنا، این موزه به تاریخ یکصد ساله آموزش و پرورش بهاباد می پردازد و از بخش های مختلفی همچون کلاس شهدای دانش آموز ، اسناد و مدارک ، تصاویر ، وسایل کمک آموزشی قدیمی ، سمعی و بصری و... تشکیل شده است .
در این موزه با ارائه تصاویر و مدارکی از مدارس قدیمی ، دانش آموزان وقت ، وسایل کمک آموزشی و کتاب های درسی قدیم ، سیر تحول آموزش و پرورش به نمایش گذاشته شد .
حسن عبداللهیان ، مدیر آموزش و پرورش بهاباد با اشاره به جایگاه علمی و فرهنگی این شهرستان، علما و فرهیختگان آن که در گذر تاریخ خدمات ارزنده ای به تعلیم و تربیت عرضه داشته اند، تشکیل چنین موزه ای را جهت حراست از فعالیت مفاخر گذشته، در ادامه راه تکامل و مسیر پویایی فرهنگ منطقه موثر دانست .
موزه یادشده روزهای دوشنبه و چهارشنبه از ساعت 17 الی 20 آماده بازدید عموم است.
9877/ 2047
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.