به گزارش ایرنا در این آیین دانش آموزان با اجرای سرود ، خواندن مقاله ، اجرای طرح دبستانی ها و تراکندن بادکنک ها با ایجاد شادی در فرمانداری این شهرستان یاد و خاطره ورود حضرت امام راحل به ایران اسلامی را گرامی داشتند .
فرماندار اردکان در این آیین ضمن تشکر از دانش آموزان که روزی به یادماندنی را در فرمانداری این شهرستان به یادگار گذاشته اند گفت: نظام جمهوری اسلامی وارد چهلمین سال پیروزی اش می شود .
هادی مقیمی با بیان اینکه این نظام و انقلاب خدمت زیادی به مردم و کشور ایران کرده است تصریح کرد: مردم ایران شرایط دشواری متحمل شده اند ولی با رهبری انقلاب اسلامی پیروز میدان شده اند و تاکنون شاهد پیشرفت های خوبی بوده اند.
وی از دانش آموزان خواست که با تلاش و کوشش آینده کشور ایران ، استان یزد و اردکان را با استعدادهای درخشان خود، بسازند و از آنها خواست که انسان های خوبی باشند تا بتوانند خدمتگزاران نمونه ای برای مردم در آینده باشند .
فرماندار اردکان ضمن تسلیت ایام فاطمیه ، فرا رسیدن دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت و برای تمام دولتمردان و خدمتگزاران نظام اسلامی آرزوی موفقیت کرد .
در این آیین دانش آموزان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی بار دیگر با آرمان های معمار کبیر انقلاب و رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.
حضرت امام خمینی پس از سال ها دوری از کشور در میان پرشور ترین استقبال تاریخی در ساعت 9 و 36 دقیقه روز 12 بهمن ماه 1357 با هواپیمای جمبوجت خطوط هوایی فرانسه با پرواز اختصاصی وارد تهران شدند.
اردکان 18 هزار دانش آموز دارد .
اردکان 98 هزار نفر جمعیت دارد و مرکز آن در 60 کیلومتری شمال شهر یزد واقع است.
7544/ 6197 خبرنگار: مژگان دشتی** انتشار: محمدحسین فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.