محمدرضا روشنی روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: این کیسه های زباله توسط محیط بانان اداره حفاظت محیط زیست در رو به روی ایستگاه بازرسی قلعه در محور اردبیل - آستارا و همچنین در طرح سالمسازی صدف این شهرستان بین مردم توزیع شد.
وی با اشاره به اینکه ماموران یگان حفاظت محیط زیست در روز طبیعت با پایش نقاط مختلف گردشگری در آماده باش کامل هستند، اضافه کرد: روز طبیعت، بهانه ای است تا بیش از پیش به اهمیت محیط زیست پی ببریم و در صیانت از آن بکوشیم.
سرخوش کرم زاده رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری آستارا نیز خواستار همکاری گردشگران با نیروهای گشت منابع طبیعی در روز 13 فروردین شد.
وی افزود: 18 نیروی انسانی در قالب دو تیم در مناطق گردشگرپذیر آستارا نظیر پارک جنگلی بی بی یانلو، حیران، مسیر روستاهای ویرمونی، خانه های آسیاب و تعدادی از روستاهای بخش لوندویل برای حراست از منابع طبیعی و جنگل ها مستقر هستند.
وسعت اراضی ملی آستارا 40 هزار هکتار است و 32 هزار هکتار آن را گونه های جنگلی بلوط، راش، توسکا، ممرز، نمدار، ملج، لیلکی، انجیلی، آزاد، افرا، گردو، شیردار، گیلاس وحشی، فندق، شمشاد جنگلی و ون تشکیل می دهد.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و در همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و از طبیعت کوهستانی و بکر برخوردار است.
خبرنگار: یوسف هدایتی ** انتشاردهنده: کبیری
7105 / 7124/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.