یونس رنجکش روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از دستگاه های خدمات رسان به خبرنگار ایرنا گفت: خدمات رسانی مطلوب و با کیفیت به میهمانان در دستور کار دستگاه های اجرایی شهرستان آستارا قرار دارد.
وی اطلاع رسانی درست همراه با معرفی جاذبه های گردشگری را لازم برشمرد و تصریح کرد: خوشبختانه امکانات مناسب در حوزه گردشگری در شهرستان آستارا وجود دارد ولی این ظرفیت ها باید به نحو شایسته ای به گردشگران معرفی شود.
رنجکش برگزاری برنامه های فرهنگی را برای اشاعه آئین های نوروزی مهم دانست و خاطرنشان کرد: ارائه خدمات بهتر و ایجاد فضای امن و مطمئن از سوی دستگاه های متولی و رئیسان کمیته‌های ستاد اجرایی خدمات سفر، گامی موثر در جذب و توسعه گردشگری است.
رنجکش ادامه داد: دستگاه های خدمات رسان موظف به تکریم مراجعه کنندگان و جلب رضایتمندی عمومی هستند.
فرماندار آستارا به همراه جمعی از مسئولان محلی در آستانه سال جدید از طرح های جمعیت هلال احمر، مرکز اطلاع رسانی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، مرکز ستاد اسکان فرهنگیان، ایستگاه های پلیس و کمپ های اقامتی شهرداری بازدید کرد.
بنا به اعلام اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آستارا از 27 اسفندماه 94 تا 13 فروردین امسال، 874 هزار و 238 نفر از جاذبه های تاریخی، طبیعی و تجاری آستارا بازدید و در این شهرستان اقامت کرده اند.
طبیعت تالاب استیل، باغ پرندگان، پارک حیات وحش، نوار ساحلی، بازار ساحلی، منطقه زیبای دربند، گردنه حیران، باغ چای عباس آباد، بهشت کاکتوس ها، آبشار لاتون، حوضچه های طبیعی لاتون، موزه فرهنگ و آموزش مدرسه حکیم نظامی، منطقه بهارستان و آبگرم کوته کومه، بقعه پیر قطب الدین صفوی، بقعه امام زاده سید ابراهیم و سیدقاسم (ع) از جاذبه های شهرستان آستاراست و همه ساله مسافران زیادی را جذب می کنند.
این شهرستان در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان با میزبانی چند میلیون مسافر در سال و تردد بیش از 800 هزار گردشگر داخلی و خارجی از مرز آن، جزو 20 شهر گردشگرپذیر کشور محسوب می شود.
خبرنگار: یوسف هدایتی ** انتشاردهنده: کبیری
7105 / 7124/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.