به گزارش خبرنگار مهر، سید جلال سید محمدی ظهر شنبه در جلسه ستاد مقابله با شیوع ویروس کرونا با تبریک فرارسیدن سال نو، اظهار کرد: متأسفانه طی یک ماه پایانی سال گذشته با ورود ویروس کرونا شاهد از دست دادن برخی از هموطنان بر اثر این بیماری و تلاش مجاهدانه کادر درمان و پرستاری بوده‌ایم.

وی با اشاره به تلاش همه مسئولان برای کنترل ویروس کرونا با همراهی و مشارکت مردم، افزود: در همین راستا برای حفاظت و صیانت از سلامت مردم تا پایان تعطیلات نوروزی اصناف غیر ضروری تعطیل خواهد بود.

فرماندار صومعه سرا به برخی تجمعات و ترددهای غیر ضرور طی سه روز گذشته در شهرستان اشاره کرد و گفت: چنین تجمعات و ترددهای غیرضروری سبب افزایش شیوع ویروس کرونا در جامعه و طولانی بودن زمان کنترل آن خواهد شد.

وی ادامه داد: در آمارهای استانی شاهد افزایش دو برابری شیوع این ویروس کرونا بوده‌ایم و این نشان دهنده این است که خطر هنوز وجود دارد لذا باید در کنترل بازار و جمعیت، بیشتر از گذشته اقدامات لازم انجام شود.

سید محمدی با تأکید بر برخورد جدی از سوی اصناف و رؤسای اتحادیه‌ها، تصریح کرد: تنها واحدهای صنفی خدماتی فعالیت کنند بقیه اصناف غیر ضرور تعطیل باشد.

وی حضور دست فروشان را عاملی برای ایجاد تجمعات عنوان کرد و گفت: باید به این قشر ضعیف توجه شود و با رعایت موازین و نکات بهداشتی به گونه‌ای که تجمعی ایجاد نشود مدیریت شوند.

فرماندار صومعه سرا با اشاره به حضور ارتش، هلال احمر و شهرداری، افزود: با برپایی چادر در ورودی شهر از افراد غیر بومی تب سنجی خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1387895
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.