حجت‌الاسلام والمسلمین احمدرضا احمدی سه‌ شنبه شب در مراسم متمرکز بزرگداشت شهادت سردار قاسم سلیمانی در مصلی امام جعفر صادق (ع) گنبدکاووس اظهار داشت: شهادت این سردار بزرگ اسلام طوفانی در سراسر جهان به پا و همه مردم ایران، امت اسلام و آزادیخواهان جهان را عزادار و اندوهگین کرد.

وی با اشاره به حضور بی‌نظیر آحاد مختلف مردم ایران و عراق در تشییع پیکر پاک شهیدان سلیمانی و ابومهدی المهندس و همرزمانشان در چند روز گذشته و همچنین برگزاری مراسم‌های عزاداری در سراسر ایران و برخی کشورهای جهان، گفت: کمتر کسی در دنیا بود که در سوگ شهادت مظلومانه این سرداران اشک نریزد.

حجت‌الاسلام احمدی با تاکید بر ضرورت انتقام سخت از عاملان شهادت سردار سلیمانی و همرزمانش، اضافه کرد که متاسفانه در چند روز گذشته برخی افراد به اصطلاح روشنفکر داخلی نغمه "نه به انتقام سخت" سرداده و نمک بر زخم دل مردم عزادار و رهبری عزیزمان می‌پاشند.

وی تصریح کرد: آحاد مردم ایران اسلامی از رییس دستگاه قضایی کشور می‌خواهند تا به عنوان مدعی‌العموم علیه اینگونه افراد ورود کند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با تشریح برخی ویژگی‌های سردار شهید سلیمانی همچون نزدیکی به رهبری و پیروی محض از منویات معظم له و نیز روحیه معنوی و عرفانی این سردار بزرگ سپاه اسلام گفت: یکی از دلایل مقایسه سردار سلیمانی با مالک اشتر در زمان زعامت امام علی(ع)، همین ویژگی‌های او است.

حجت‌الاسلام احمدی افزود: همین ویژگی‌ها سبب شد تا خداوند متعال سردار حاج قاسم سلیمانی را محبوب قلب‌ها کند و همه دیدند که در مراسم تشییع پیکر پاک این سردار و همرزمانش میلیون‌ها انسان شرکت کردند و این تنها بخشی از عظمت سردار سلیمانی است.

وی همچنین بابیان اینکه در جمهوری اسلامی سرداران زیادی مثل سردار سلیمانی، وجود دارد، از مردم خواست تا قدر سپاه را بیشتر بدانند و مراقب توطئه دشمنان برای ایجاد فاصله بین مردم و سرداران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باشند.

در این مراسم معنوی که در آن امامان جمعه و علمای شیعه و اهل سنت گنبدکاووس، فرماندار ویژه، مسوولان، خانواده معظم شاهد و ایثارگر و اقشار مختلف مردم این شهرستان حضور داشتند، علاوه بر قرائت قرآن و مداحی، به همت "حاج محمد شهرکی" از نیکوکاران گنبدی، از حاضرین با ضیافت شام پذیرایی شد.

به گزارش ایرنا، بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت در حمله پهپاد آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.

در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.

شهرستان گنبدکاووس با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.