به گزارش ایرنا، سومین بخش از نخستین دوره مسابقات تور جهانی والیبال ساحلی تک ستاره 'کاسپین سریز' از 24 مهرماه در مجموعه ورزشی ساحلی سیروس قایقران منطقه آزاد انزلی استان گیلان آغاز شد و مصدومیت آرش وکیلی در اواخر ست نخست دیدار فینال این رقابت ها در روز جمعه، موجب انصراف تیم ایران یک از ادامه مسابقه شد.
با نیمه تمام ماندن دیدار فینال این رقابت ها، تیم قزاقستان یک، مدال طلای این رقابت ها را به خود اختصاص داد و تیم ایران یک نیز با ترکیب آرش وکیلی و بهمن سالمی (بازیکنان گلستانی) به مدال نقره این رقابت ها بسنده کرد.
پرویز فرخی مربی – کارشناس والیبال ساحلی ایران به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در صورت مصدوم نشدن آرش وکیلی در این بازی، تیم ایران یک به راحتی می توانست با شکست قزاقستان به عنوان طلا و قهرمانی این مسابقات دست پیدا کند.
وی افزود: فشردگی مسابقات و اینکه ظرف مدت دو هفته، یک تیم در سه تورنمنت متوالی در دیدارهای گروهی و حذفی تا پای فینال حضور داشته باشد، احتمال مصدومیت بازیکنان را دو چندان می کند.
در دیدار رده بندی رقابت های انزلی نیز عبدالرحمن رئوفی و حامد میرزاعلی از استان گلستان در قالب تیم ملی ایران دو، با شکست دادن تیم ایران سه (پورعسگری – آقاجانی) به مدال برنز این رقابت ها دست یافت.
دبیر هیات والیبال استان گلستان در خصوص این مسابقات گفت: بهمن سالمی، آرش وکیلی، رحمان رئوفی، حامد میرزاعلی، پرویز فرخی، رسول یمرلی، وحید نیکوفر، کامبیز کلته، جواد فیروزپور، آق محمد سلاق و سینا عنایتی یازده بازیکن گلستانی بودند که در قالب تیم های مختلف در جدول اصلی و مقدماتی مسابقات تور جهانی در بندر انزلی شرکت داشتند و موفق شدند مدال نقره و برنز این مسابقات را برای استان به ارمغان بیاورند.
حسین مقدم راد اضافه کرد: در مجموع سه بخش مسابقات در شهرستان های بندرترکمن، بابلسر و بندرانزلی، بازیکنان گلستانی عضو تیم ملی یک و دو ایران نتایج مطلوبی به دست آوردند.
وی با تشریح مقام های کسب شده از سوی بازیکنان گلستان در سه مرحله مسابقات والیبال ساحلی کاسپین سریز، گفت: تیم ملی ایران دو با ترکیب عبدالرحمن رئوفی و حامد میرزاعلی موفق به کسب یک عنوان قهرمانی، یک نایب قهرمانی و یک عنوان سومی شدند و تیم ایران یک نیز با حضور آرش وکیلی و بهمن سالمی، یک عنوان قهرمانی و یک نایب قهرمانی را در کارنامه خود ثبت کرده و اقتدار والیبال ساحلی گلستان را به نمایش گذاشتند.
در رقابت های تور جهانی تک ستاره والیبال ساحلی'کاسپین سریز' که از دهه دوم مهرماه تاکنون در شهر های بندرترکمن، بابلسر و بندرانزلی برگزار شد، علاوه بر حضور تیم های ایرانی، تیم هایی از کشور های ساحل عاج، اسلوونی، سوئد، نروژ، چک، ایتالیا، مالزی، عمان، تایلند، لهستان، روسیه و قزاقستان حضور داشتند
گلستان مهد والیبال ساحلی محسوب می شود و در رده های سنی مختلف بازیکنان بیشماری را به تیم های ملی ایران معرفی کرده است.
/1860/7333
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.