به گزارش ایرنا، این تیم که برای دومین سال پیاپی در جام قهرمانی باشگاه های آسیا حاضر شده بود، پارسال عنوان چهارمی آسیا و هفتمی جام باشگاه های جهان را کسب کرده بود.
نفت و گاز گچساران متشکل از بازیکنانی جوان و باانگیزه و کادر فنی توانمند به اذعان کارشناسان نماینده شایسته ای برای هندبال ایران بود.
دکتر ابوالیل دبیر کنفدراسیون هندبال آسیا با حضور در جمع کاروان هندبال نفت و گاز گچساران این تیم را یکی از امیدهای هندبال در آسیا نامید و افزود: با توجه به رقابت بسیار نزدیک این تیم با حریفان انتظارات آسیا از این تیم بالاتر رفته است.
شبکه دی دی اسپورت هند در برنامه کارشناسی بازی های هندبال جام باشگاه های آسیا از تیم نفت و گاز گچساران به عنوان یک نماینده خوب از ایران نام برد و گفت: این تیم شایستگی حضور روی سکو را داشت.
پس از پایان مسابقات دور مقدماتی جام باشگاه های آسیا چند بازیکن تبم هندبال نفت و گاز گچساران با پیشنهادات بسیاری جهت عضویت در تیم های خارجی روبه رو شدند که این امر بیانگر موفقیت تیم نفت و گاز گچساران است.
در اولین روز از بیستمین دوره مسابقات قهرمانی هندبال جام باشگاه‌های مردان آسیا در حیدرآباد هند تیم نفت و گاز گچساران نماینده ایران به مصاف الدوحیل قطر رفت و در پایان بازی را با نتیجه 36 بر 29 واگذار کرد.
نفت و گاز گچساران در دومین گام در یک رقابت نزدیک ، 38 بر 33 نتیجه را به الشارجه امارات واگذار کرد.
این تیم در رقابت سوم خود در حالیکه که تا دقایق پایانی بازی را با نتیجه تساوی دنبال می کرد درآخر بازی را با نتیجه 24 بر 25 به تیم حریف واگذار کرد.
نفت و گاز گچساران در آخرین بازی خود در حالی که 2 بازیکن اثرگذارش بنام های مجتبی حیدرپور و میثاق زارعی از بازی اخراج شده بودند بانتیجه 31 بر 20 از الشرطه عراق شکست خورد.
بیستمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جام باشگاه‌های مردان آسیا روز 29 آبان ماه در حیدرآباد هند آغاز شد و تا نهم آذر ماه ادامه دارد.
رقابت‌های هندبال جام باشگاه‌های آسیا در 2 گروه برگزار می‌شود که نفت و گاز گچساران در گروه نخست با مسقط عمان، شارجه امارات و الدوحیل قطر رقابت کرد.
در گروه دوم این رقابت‌ها تیم‌های باشگاهی هند، الاهلی قطر، پاختاکور ازبکستان، النجمه بحرین و الشورته حضور دارند.
تیم نفت و گاز گچساران در لیگ برتر کشور نیز تا هفته هفتم موفق شده در صدر جدول رده بندی قرار بگیرد.
اکنون نفت و گاز گچساران پنج پیروزی، یک تساوی و 11 امتیاز در لیگ برتر هندبال مردان ایران کسب کرده است.
رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور در سال جاری با حضور هشت تیم نفت و گاز گچساران، پتروشیمی مارون، هپکو اراک، صنعت مس کرمان، کبیر موتور کازرون، سنگ آهن بافق، نیروی زمینی تهران و فولاد مبارکه سپاهان پیگیری می‌شود.
شهرستان 124 هزار نفری گچساران در جنوب کهگیلویه و بویراحمد با 2 تیم بانوان و مردان در لیگ‌های برتر یکی از قطب‌های هندبال کشور است.
خبرنگار: فرزانه شریفی** انتشاردهنده: علیزاده
8143/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.