دبیر هیأت عالی نظارت بر پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای کهگیلویه و بویراحمد روز سه‌شنبه به ایرنا گفت که این دوره آموزشی روز چهارشنبه 18 اسفندماه جاری با حضور رئیس، اعضای هیات عالی نظارت، استاندار، رئیس و اعضای ستاد انتخابات، مراجع چهارگانه و کارشناسان آموزشی هیأت مرکزی نظارت کشور، توسط دبیرخانه هیات عالی نظارت استان در یاسوج برگزار می‌گردد.
وحید محمدی تبار افزود: در این همایش یک‌روزه، ضمن آموزش اعضا، مسئولان هیات عالی نظارت استان، استاندار و سایر مسئولان ذی‌ربط، مطالب، دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود را با اعضای هیأت‌های نظارت در میان می گذارند.
وحید محمدی‌تبار گفت که تلاش می‌شود هیأت‌های نظارت، مراجع چهارگانه و هیات‌های اجرایی بیشترین تعامل را با هم داشته باشند تا شاهد انتخاباتی قانونمند، سالم و باشکوه باشیم.
وی خاطرنشان کرد که هیأت نظارت بر پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در هشت شهرستان و 19 بخش استان انتخاب و شروع بکار کرده‌اند.
وی افزود: باهدف سلامت بیشتر انتخابات و بررسی صلاحیت نامزدهای شوراهای اسلامی روستاها، هیأت نظارت بخش مرکزی هر شهرستان نیز جداگانه تشکیل و شروع بکار کرده‌است.
این مسئول گفت: هیأت نظارت هر بخش متشکل از سه نفر و هیأت نظارت شهرستان متشکل از 5 نفر است و در مجموع 97 نفر اعضای هیأت نظارت شهرستان‌ها و بخش‌های استان را تشکیل می‌دهد.
نام نویسی از داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از ۳۰ اسفند امسال تا ۶ فروردین ۹۶ به مدت هفت روز همزمان با سراسر کشور در کهگیلویه و بویراحمد آغاز می‌شود.
پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به همراه دوازدهمین دوره انتخابات رئیس جمهوری 29 اردیبهشت سال 96 در سراسر کشور برگزار می‌شود.
خبرنگار: مسعود علیزاده ** انتشار د هنده: سید ولی موسوی نژاد
/6110/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.