خداداد افشاریان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مهدی صفایی داور ملی فوتسال کهگیلویه و بویراحمد در هفته دوازدهم رقابت های فوتسال لیگ برتر باشگاه های کشور دیدار تیم های سوهان قم و آذرخش بندرعباس را قضاوت خواهد کرد.

وی افزود: این دیدار از ساعت ۱۸ عصر جمعه ۲۲ شهریورماه ۱۳۹۸ در شهر قم آغاز می شود.

رئیس هیأت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مهدی صفایی به عنوان داور دوم به همراه مجید اکبری از تهران به عنوان داور وسط، فرزین صالح از کرج به عنوان داور سوم، علی حاتمی از مرکزی به عنوان وقت نگهدار و جواد فهیمی از تهران نیز به عنوان ناظر این دیدار را قضاوت خواهند کرد.

افشاریان عنوان کرد: روح الله شریفی داور ملی فوتبال کهگیلویه و بویراحمد در رقابت های فوتبال لیگ دسته یک باشگاه های کشور دیدار تیم های ملوان بندرانزلی و خوشه طلایی ساوه را قضاوت می کند.

وی ابراز داشت: این دیدار یکشنبه ۲۴ شهریورماه ۱۳۹۸ در شهر انزلی برگزار می شود.

افشاریان گفت: روح الله شریفی به عنوان داور وسط، مرتضی هوشیار به عنوان کمک داور اول، ناصر رحیمی به عنوان کمک داور دوم و وحید زمانی نیز به عنوان داور چهارم این دیدار را قضاوت می کنند.

وی اظهار داشت: محمد راهی داور ملی فوتبال کهگیلویه و بویراحمد در رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور دیدار تیم های ذوب آهن اصفهان و تراکتورسازی تبریز را قضاوت می کند.

افشاریان افزود: این دیدار یکشنبه ۲۴ شهریورماه ۱۳۹۸ در شهر اصفهان برگزار می شود.

رئیس هیأت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: محمد راهی به عنوان داور چهارم به همراه کوپال ناظمی از تهران به عنوان داور وسط، سعید علی نژادیان به عنوان کمک داور اول، تورج عیوض محمدی به عنوان کمک داور دوم و حسین خانبان نیز به عنوان ناظر این دیدار را قضاوت خواهند کرد.

افشاریان عنوان کرد: صفدر احمدی داور ملی فوتبال کهگیلویه و بویراحمد در رقابت های فوتبال لیگ دسته یک باشگاه های کشور دیدار تیم های قشقایی و فجر سپاسی شیراز را قضاوت می کند.

وی ابراز داشت: این دیدار یکشنبه ۲۴ شهریورماه ۱۳۹۸ در شهر شیراز برگزار می شود.

افشاریان گفت: صفدر احمدی به عنوان ناظر داوری به همراه مهدی مرجان زاده به عنوان داور وسط، جعفر مهاجر به عنوان کمک داور اول، داریوش صابرمطلق به عنوان کمک داور دوم و عباس مهدی زاده نیز به عنوان داور چهارم این دیدار را قضاوت خواهند کرد.

افزون بر ۵۰ هزار ورزشکار ساماندهی شده مرد و زن در رشته های مختلف در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می کنند.

۷۵۳۵/۶۱۱۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.