به گزارش دریافتی ایرنا از روابط عمومی ستاد دیه استان کرمان، سید حجت الله موسوی قوام روز دوشنبه در جلسه هیات امناء این ستاد که در دفتر شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی، افزود: این تعداد از مددجویان با پرداخت مبلغ 6 میلیارد و 225 میلیون ریال از سطح زندانهای استان آزاد می شوند.
وی بیان کرد: کل مبلغ بدهی این تعداد از مددجویان بیش از 55 میلیارد و 658 میلیون ریال است که با تلاش نمایندگان و مددکاران ستاد دیه در سطح زندانهای استان در نشست های صلح و سازش بیش از 34 میلیارد و 952 میلیون ریال از شکات پرونده این مددجویان تخفیف و رضایت اخذ شده است.
وی گفت : با توجه به افزایش آمار ورودی زندانیان جرائم غیر عمد استان به زندان از خیرین دیار کریمان که همواره به عنوان یک بازوی توانمند و یاوران ستاد دیه بوده اند تقاضا داریم در این روزهای پایانی سال نگاه ویژه ای در زمینه کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد داشته باشند تا با کمک خود گره ای ازبنده ای از بندگان خداوند که بصورت ناخواسته وارد زندان شده اند را باز کنند .
موسوی قوام خاطرنشان کرد: همایش تجلیل از خیرین و یاوران ستاد دیه استان در روزهای ابتدایی اسفند ماه سال جاری با حضور مسئولان برگزار خواهد شد.
7440/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.