ابوذر عطاپور وزیری فرماندار جیرفت روز دوشنبه در نشست مشترک شورای اداری شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار داشت: از مجموع طرح‌های اقتصاد مقاومتی که در این شهرستان مصوب شده، یکصد طرح به مرحله اجرا رسیده است.

وی افزود: با وجود تمامی هجمه‌ها، دولت تدبیر و امید در شهرستان جیرفت اقدامات عمرانی و اقتصادی قابل توجهی انجام داده است.

عطاپور وزیری ادامه داد: در حوزه راه و شهرسازی ۵۲۵ میلیارد تومان طرح افتتاح و بیش از ۷۰ میلیارد تومان نیز در حوزه برق‌رسانی هزینه شده است.

وی با بیان اینکه در حوزه بهداشت و درمان جیرفت خدمات مشهودی انجام شده اظهار داشت: برای ۲۳۰ روستا طرح هادی انجام و برای اجرای طرح هادی ۷۰ روستای دیگر، برنامه‌ریزی شده است.

فرماندار جیرفت به تشریح حمایت‌های دولت از طرح‌های حوزه کشاورزی پرداخت و گفت: اجرای سه هزار و ۸۱۵ هکتار سامانه آبیاری تحت فشار و راه‌اندازی یکهزار و ۲۷۰ هکتار گلخانه، از دیگر توفیقات دولت در شهرستان جیرفت است. 

وی با اشاره به اینکه امروز ظریب مکانیزاسیون کشاورزی در جیرفت از هشت‌دهم به ۲ درصد رسیده عنوان کرد: افزون بر ۳۰ میلیارد تومان در حوزه عمران شهری جیرفت هزینه شده است.

عطاپور وزیری تصریح کرد: دولت با تدبیر خود، سود و دیرکرد تسهیلات کشاورزی اهالی این دیار را پرداخت کرد و این اقدام کمک بسیار بزرگی به کشاورزان بود.

وی ضمن قدردانی از رییس جمهوری و مجموعه دولت به دلیل خدمات رسانی به مردم جیرفت بیان کرد: تقویت صادرات محصولات کشاورزی، آب آشامیدنی و زیرساخت‌های معدنی از جمله موارد و درخواست‌هایی هستند که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عصر امروز به منظور حضور در جلسه مشترک شورای اداری شهرستانهای جیرفت و عنبرآباد و بازدید از طرح‌های درمانی این دو شهرستان به جنوب کرمان سفر کرد.

جنوب کرمان با هفت شهرستان و یک میلیون نفر جمعیت، یک سوم مساحت استان را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.