به گزارش خبرنگار ایرنا، ارسلان حسینی روز پنجشنبه در دیدار با مربیان ورزشی فعال خانم در منطقه اورامانات اظهار کرد: سرانه ورزشی برخی شهرستان های منطقه اورامانات شرایط بسیار خوبی دارد و نسبت به گذشته امکانات مناسبتری برای آنها فراهم شده است.
وی با بیان اینکه دولت از طریق ایجاد زیرساختهای ورزشی تلاش می کند شرایط مساعدی را برای ایجاد شور و نشاط میان جوانان فراهم کند، افزود: متاسفانه مشاهده می شود در برخی شهرستانها از امکانات موجود بخصوص استخرها استفاه مطلوب نمی شود.
حسینی همچنین با اشاره به وجود برخی دغدغه های مربیان نظیر بیمه و حقوق، آن را یک مشکل سراسری در کل کشور دانست و افزود: هرچند اعتقاد دارم مربیگری را باید به چشم یک کار مقدس نگاه کرد که باید برای آن ارزش قائل باشیم.
مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه همچنین به نقش هیات های ورزشی در جذب حامیان مالی برای توسعه ورزش اشاره و اظهار کرد: از هیات های ورزشی انتظار داریم به نقش خود در این زمینه آگاه و به خوبی آن را ایفا کنند.
وی در ادامه به عدم مرمت سالن های ورزشی آسیب دیده منطقه اورامانات در زلزله اخیر اشاره و اظهار کرد: روند قانونی لازم در این زمینه صورت گرفته و پس از مبادله موافقت نامه ها، اقدام های عمرانی و فنی برای بازسازی اماکن تخریب شده آغاز خواهد شد.
حسینی در پایان، با اشاره به وجود چند ورزشکار مطرح اورامانات در سطح کشور، گفت: استعدادهای زیادی در این منطقه وجود دارد که اگر به درستی شکوفا شوند شاهد درخشش آن ها در مسابقات جهانی، آسیایی و بین المللی خواهیم بود.
در این نشست همچنین مربیان رشته های مختلف ورزشی اورامانات به مسائلی مانند کمبود فضای تمرینی در برخی رشته های ورزشی چون فوتبال و فوتسال، عدم حمایت مالی کافی در سطح شهرستانها از تیم های بانوان و تعطیلی برخی سالن های ورزشی ثلاث و باباجانی و جوانرود به دلیل زلزله را مطرح کردند.
تقدیر از قهرمانان ورزش بانوان که در تیم های ملی حضور دارند، برگزاری نشست های تخصصی با بانوان و تجهیز نمودن فضاهای ورزشی از جمله مطالبات مربیان ورزشی منطقه اورامانات بود.
منطقه اورامانات شامل شهرستان های جوانرود، ثلاث و باباجانی، روانسر و پاوه می شود.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.