سیروس شهبازی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: 536 هزار مشترک گاز در سطح استان داریم که این تعداد در 27 شهر و یک هزار و 40 روستا ساکن هستند.
وی با بیان اینکه گازرسانی به روستاها یکی از اولویت های شرکت گاز بوده است، گفت: از مجموع 536 هزار مشترک یا خانواری که از نعمت گاز برخوردارند، 81 هزار و 400 نفر آن ها در مناطق روستایی زندگی می کنند.
شهبازی یادآوری کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن، بیش از 310 روستا از نعمت گاز برخوردار شدند و می تواند گفت به طور میانگین هر روز یک روستا به شبکه گاز سراسری وصل شده اند.
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه ادامه داد: تنها در دهه فجر انقلاب اسلامی امسال 195 طرح گازرسانی با اعتبار 780 میلیارد ریال افتتاح و زمینه برخورداری 21 هزار خانوار از نعمت گاز فراهم شد.
وی با بیان اینکه در سال جاری بالغ بر 2 هزار میلیارد ریال در بحث طرح های گازرسانی هزینه شده است، گفت: در ماه پایانی سال نیز 500 میلیارد ریال دیگر در این زمینه هزینه خواهد شد.
شهبازی یادآوری کرد: به زودی زمینه برخورداری 127 روستا با هشت هزار و 146 خانوار از نعمت گاز فراهم می شود.
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه، همچنین از در دست اقدام بودن گاز رسانی به 550 روستا خبر داد و گفت: تا پایان دولت آقای روحانی این روستاها نیز از نعمت گاز برخوردار می شوند.
در استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت یک هزار و 703 روستای بالای 20 خانوار جمعیت زندگی می کنند.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.