به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا ملا احمد فخری در خطبه های نماز جمعه این هفته جوانرود افزود: اتحاد و انسجام مسلمانان مهمترین عامل برای شکست توطئه تبدیل بیت المقدس به پایتخت رژیم جعلی صهیونیستی است.
واز همه مردم و نمازگزاران خواست با وحدت کلمه خشم و انزجار خود را از آمریکا و صهیونیست ها اعلام کنند و حمایت قاطع خود را از ملت مظلوم فلسطین نشان دهند.
خطیب جمعه جوانرود با قدردانی از ستادهای مردمی از اقصی نقاط کشورمان به ویژه مردم جوانرود و اورامانات اظهار داشت: از دستگاههای دولتی، نظامی و انتظامی که در این ایام مسائل و مشکلات آسیب دیدگان را پیگیری و به مردم زلزله زده کمک کردند، سپاسگزاریم.
امام جمعه جوانرود با اشاره به نیاز ضروری آسیب دیدگان زلزله اخیر در فصل سرما اظهار امیدواری کرد: در راستای انتظارات آسیب دیدگان اقدام های شایسته ای انجام پذیرد.
ماموستا فخری، 16 آذر روز دانشجو را به دانشجویان، اساتید و نخبگان تبریک گفت و یادآور شد: انشاالله با حضور نخبگان علمی، فرهنگی و سیاسی در حوزه و دانشگاه شاهد پیشرفت و توسعه کشورمان باشیم.
مردم جوانرود پس از اقامه نماز جمعه با حضور در راهپیمایی ضد آمریکایی و صهیونیستی خشم و انزجارخود را از تصمیم رییس جمهوری آمریکا برای انتقال سفارت این کشوراز تل آویو به بیت المقدس اعلام و آن را محکوم کردند.
مردم جوانرود با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و اسرائیل اعتراض خود را از این اقدام نابخردانه رییس جمهوری آمریکا اعلام و خواستار اعلام همبستگی جهان اسلام با مردم مظلوم فلسطین شدند.
شهرستان جوانرود با بیش از 75 هزار نفر جمعیت در 86 کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.
7453/8066 خبرنگار:بهمن کریمی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.