به گزارش خبرنگار ایرنا، سید تقی نوربخش روز چهارشنبه پس از بازدید از مناطق زلزله زده استان کرمانشاه در یک نشست خبری، همچنین از پرداخت 40 میلیون ریال وام بدون بهره برای تامین نیازهای اضطراری مستمری بگیران زلزله زده تامین اجتماعی خبر داد.
وی اظهار کرد: پرداخت وام اضطراری مختص زلزله مستمری بگیران چهار شهر سرپل ذهاب، گیلانغرب، قصرشیرین و ثلاث باباجانی خواهد بود.
وی تاکید کرد که کار رسیدگی به پرونده بیمه بیکاری و مستمری زلزله زدگان خارج از نوبت و ظرف یک هفته انجام خواهد شد ضمن اینکه از آذر ماه نیز بیمه بیکاری به بیمه شدگان تامین اجتماعی که در اثر زلزله بیکار شده اند پرداخت خواهد شد.
به گفته نوربخش، از آنجایی که 37 درصد استان کرمانشاه زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی هستند در همان ساعات اولیه زلزله ستاد بحران تشکیل و مقرر شد تا در اولین اقدام بیمارستان های تامین اجتماعی کرمانشاه و تهران به مجروحین خدمات رسانی کنند.
وی از ارائه خدمات به 600 مجروح در بیمارستان های تامین اجتماعی کرمانشاه و 100 مجروح در بیمارستان های تامین اجتماعی تهران گفت و افزود: یک مرکز درمانی سیار نیز در سرپل ذهب دایر کرده ایم تا به مدت 2 ماه خدمات سرپایی به مجروحین ارائه کند.
مدیرعامل تامین اجتماعی همچنین از تولد 16 نوزاد مجروحین زلزله در بیمارستان حضرت معصومه (س) تامین اجتماعی کرمانشاه خبر داد.
او از کیفیت ارائه خدمات به مجروحان زلزله در مراکز درمانی تامین اجتماعی ابراز رضایت کرد و افزود: زلزله کرمانشاه روح همبستگی و نوع دوستی ما ایرانیان را به خوبی به نمایش گذاشت.
زلزله 7.3 ریشتری یکشنبه شب در استان کرمانشاه تاکنون بیش از 432 کشته و 9388 هزار مصدوم داشته است.
این زلزله به هفت شهرستان و یک هزار و 950 روستای استان کرمانشاه خسارت وارده کرد است.
7457/8066 خبرنگار:جواد الماسی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.