سردار «علی اکبر جاویدان» روز چهارشنبه در جلسه ای که با حضور امیر طاهری نماینده ستادکل نیروهای مسلح در سرسرای جلسات دفتر فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: برخی معضلات اجتماعی مانند پدیده سرقت ممکن است باعث ایجاد ناامنی در جامعه شود اما مورد یا پدیده خاصی که به صورت کلان این احساس را در کل جامعه رواج دهد در کرمانشاه نداریم.

وی ادامه داد: هرچند پلیس به پدیده سرقت نیز نگاه ویژه ای دارد و حتی یک مورد آن را نیز زیاد می داند از این رو تمهیدات خاصی را نیز برای مقابله با این موضوع اندیشیده و از عموم شهروندان نیز توقع دارد نهایت همکاری را با آن ها داشته باشند.

سردار جاویدان گفت: هدف اول پلیس پیشگیری از وقوع جرائمی مانند سرقت است و در مرحله بعد کشف سریع سرقت های انجام شده را دنبال می کند و خوشبختانه اکثر آنها نیز در سریعترین زمان ممکن کشف می شود.

رییس پلیس کرمانشاه با تاکید بر اینکه کرمانشاه یکی از امن ترین استان های کشور است، گفت: با وجود مرزی بودن خوشبختانه امنیت مطلوبی در تمامی نقاط استان برقرار و معدود جرائم خشن نیز به سرعت کشف و با آن برخورد می شود.

وی گفت: مبارزه با قاچاق کالا، سلاح و مهمات نیز از دیگر برنامه هایی است که با جدیت در دستور کار پلیس قرار دارد و خوشبختانه امسال نسبت به سال گذشته در کشفیات رشد بیش از ۳۰ درصدی داشته ایم.

سردار جاویدان در ادامه کرمانشاه را استانی ناامن برای مجرمان و خلافکاران دانست و گفت: مردم مطمئن باشند پلیس با همه توان برای ارتقا امنیت جامعه شبانه روز تلاش و اجازه عرض اندام به افراد مجرم را نمی دهد.

این مقام عالیرتبه انتظامی گفت: جمهوری اسلامی در طول ۴۱ سال اخیر همواره در معرض انواع تهدیدها قرار داشته است اما به فضل الهی و با حضور مقتدرانه نیروهای مسلح گزندی به کشور وارد نشده است.

وی افزود: ایجاد بی نظمی و هرج و مرج در جامعه به منظور کاهش امنیت عمومی و رعب و وحشت میان مردم از جمله دیگر برنامه هایی است که طی چندسال اخیر با جدیت از سوی دشمنان دنبال شده است که البته با حضور به موقع پلیس از این توطئه نیز سودی نبرده اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.