سرهنگ محدرضا الفتی روز سه شنبه در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز روانسر افزود: برخلاف تصورات دشمن، هرساله جشن های سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را باشکوه بیشتری برگزار می کنیم.

وی تصریح کرد: با بررسی سوابق انقلاب هایی مانند انقلاب فرانسه، روسیه، چین و مصر متوجه می شویم تمامی آنها در مدت کوتاهی دستخوش تحریف و انحراف شده اند.

فرمانده سپاه ناحیه روانسر ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران بعد از چهاردهه روز به روز به عزت، افتخار و اقتدار آن افزوده می شود و همه آنها مدیون خون شهدا است.

سرهنگ الفتی اضافه کرد: شهید سلیمانی پاسدار امینت و آسایش کشور است و این شهید والامقام نه تنها مملکت را از گزند استکبار و تکفیر نجات دادند بلکه کشورهای منطقه را نیز از این بلایا رهانیدند.

وی با تاکید بر اینکه وظیفه داریم ادامه دهنده راه شهدا باشیم اظهار داشت: ما بر سر عهدی که با شهدا بسته ایم خواهیم ماند و تا آخرین قطره خون پشتیبان نظام و انقلاب خواهیم بود.

کامران حسین زاده مدیر اداره آموزش و پرورش روانسر نیز گفت: در راستای گرامیداشت یاد و خاطره ۲۱ شهید شاخص این شهرستان، یادواره شهدای لاله های روشن در ۲۱ مدرسه این شهرستان برگزار می شود.

در این مراسم یاد و خاطره شهیدان دانش آموز جمال کریمی، انور مظفری، ظاهر مظفری و مظفر مظفری گرامی داشته شد.

شهرستان روانسر ۱۳۵ شهید والامقام را تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کرده است.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.