به گزارش خبرنگار ایرنا، هوشنگ بازوند شامگاه پنجشنبه در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی که در سرسرای جلسات اتاق بازرگانی کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: این همایش مهم و اثرگذار که قرار است دوشنبه شب آینده (17 دی) برگزار شود را می توان شب قدر کرمانشاه دانست.
وی افزود: در این همایش که با حضور مسئولان ارشد کشور برگزار می شود باید بتوانیم ویترینی از ظرفیت های استان را به نمایش گذاشته و قابلیت های بالای این دیار در بخش های مختلف بخصوص در حوزه های کشاورزی، گردشگری، صنعتی و ... را به سرمایه گذاران معرفی کنیم.
بازوند تصریح کرد: تلاش برای هرچه بهتر برگزار کردن همایش فرصت های سرمایه گذاری کرمانشاه در نهایت به سود استان خواهد بود و می تواند خیل عظیم سرمایه گذاران را روانه این دیار کند.
استاندار کرمانشاه با اشاره به حضور رئیس مجلس، رئیس کل بانک مرکزی، وزیر نفت و احتمالا وزیر کشور در همایش، افزود: کمتر همایش استانی در سطح کشور برگزار شده که اینقدر از آن استقبال و چهره های سرشناس و تاثیرگذار اقتصادی در آن حضور یافته باشند.
وی گفت: نهایت تلاش دستگاه های اجرایی استان باید امضای تفاهم نامه با سرمایه گذاران باشد تا بتوانیم در راستای توسعه اقتصادی استان گام های مهمی برداریم.
بازوند همچنین اطلاع رسانی برگزاری این همایش در سطح تهران بوسیله نصب بنر در سطح این شهر را نیز خواستار شد و گفت: از روز شنبه آینده (15 دی) این موضوع باید با شهرداری تهران مطرح و مکاتبات لازم برای این کار صورت گیرد.
استاندار کرمانشاه همچنین خواستار پخش مستقیم همایش فرصت های سرمایه گذاری کرمانشاه از طریق صدا و سیمای استانی شد و گفت: این رویداد بسیار حائز اهمیت بوده و مردم باید در جریان کم و کیف آن قرار گیرند.

** آمادگی موسسه اعتباری ملل برای راه اندازی تله کابین کرمانشاه
وی در بخش دیگری از سخنانش، به دیدار اخیر خود با مدیرعامل موسسه ملل اشاره و از آمادگی این موسسه برای راه اندازی و اجرای تله کابین کرمانشاه خبر داد.
بازوند گفت: این بانک اعلام آمادگی کرده که علاوه بر اجرای پروژه تله کابین، حاضر است برای احداث یک مجتمع خدمات رفاهی در مسیر کرمانشاه - بیستون نیز سرمایه گذاری کند.
همایش فرصت های سرمایه گذاری کرمانشاه قرار است عصر روز دوشنبه (17 دی) در سالن همایش های هتل اسپیناس تهران با حضور جمع زیادی از سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی برگزار شود.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.