به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا عبدالرحمن خدایی در خطبه های این هفته نماز جمعه سنندج اظهار کرد: جشن عاطفه ها فرصتی مناسب برای کمک به دانش آموزان بی سرپرست است بنابراین همه تلاش خود را برای رفع مشکلات این قشر آسیب پذیر بکار گیریم.
وی جشن عاطفه ها را زمانی مناسب برای کم و برطرف کردن نیازهای دانش آموزان و خانواده های نیازمند و محروم جامعه دانست و افزود: این امر خیر و خداپسندانه، ذخیره ای برای قیامت و موجب خشنودی پروردگار است.
ماموستا خدایی با بیان اینکه مسلمانان باید غمخوار هم باشند، اضافه کرد: کمک به نیازمندان، بهترین پاداش را نزد خداوند خواهد داشت.
وی کمک های مردم و کمیته امداد امام (ره) به دانش آموزان و خانواده های مستضعف را کاری ارزشمند خواند و یادآور شد: انتظار است دیگر نهادها نیز در این راه، یاریگر کمیته امداد باشند.
امام جمعه سنندج در بخش دیگری از سخنان خود به مساله امنیت اشاره کرد و گفت: نیروهای نظامی و انتظامی، همواره تلاش خود را برای این مهم، بکار گرفته اند لذا خدمات شان قابل تقدیر است.
ماموستا خدایی اضافه کرد: همکاری مردم با نیروهای نظامی و انتظامی برای حفظ و تثبیت امنیت بسیار خوب است و همچنان باید ادامه یابد.
وی در ادامه سخنان خود از دین اسلام به عنوان دینی توحیدی نام برد و گفت: این دین بهترین راه برای سعادت و هدایت انسان ها است.
امام جمعه سنندج بهترین توشه قیامت را تقوا دانست و گفت: ایمان کامل به خدا، دوری از شراب خواری، پرهیز از دروغ و گناهان کبیره موجب سعادت انسان در آخرت است.
امسال جشن عاطفه ها با شعار مهر در انتظار همدلی در 2 مرحله برگزار می شود که مرحله اول در روزهای ۲۳ شهریور در پایگاه های اصلی شهرهای کردستان و ۲۴ شهریور در میعادگاه های نماز جمعه برگزار شد و 19 مهر در مدارس استان کردستان برگزار می شود.
خبرنگار: وریا کرمی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7355/9201
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.