به گزارش ایرنا، این طرح ها در سنندج، قروه، مریوان و سروآباد با حضور حسن رکنی معاون امور تولیدات دام وزارت جهادکشاورزی و عبدالمحمد زاهدی استاندار کردستان آغاز شده است.
واحد پرورش قارچ دکمه در سروآباد، خط انتقال، مخزن ذخیره و ایستگاه پمپاژ طرح آبرسانی به شهر مریوان، طرح ایجاد تاسیسات تامین و آبرسانی شهرکانی دینار، طرح آبرسانی به روستای نورآباد سقز از جمله طرح های افتتاح شده در سومین روز از هفته دولت در کردستان است.
امروز 15 طرح در بخش کشاورزی نیز بهره برداری شد که طرح سیستم آبیاری کم فشار، چهار طرح آبیاری قطره ای، هفت طرح آبیاری تحت فشار، یک طرح تولید و بسته بندی ادویه جات و 2 کارگاه تولید خیارشور و چند طرح خدماتی و عمران روستایی از محل مشارکت مردمی و اعتبارات دهیاری ها در شهرستان سقز را شامل می شود.
برای اجرای این طرح ها در استان حدود 151 میلیارد و 200 میلیون ریال اعتبار از محل های مختلف شامل اعتبارات ملی و استانی، تملک دارایی های سرمایه ای و منابع داخلی شرکت آب و فاضلاب شهری، تسهیلات اعطا شده دولت به واحدهای صنعتی و خدماتی و اعتبارات یارانه ای دولت در حوزه کشاورزی است.
در هفته دولت امسال (دوم تا هشتم شهریور) در مجموع 681 پروژه با 2 هزار و 200 میلیارد ریال در این استان به بهره برداری می رسد.
همچنین در این هفته عملیات اجرایی طرح های زیادی در مجموع با 2 هزار و 600 میلیارد ریال اعتبار شروع می شود.
** خبرنگار: حسن حسین زاده / انتشار دهنده: امید بهمنی
3034/6108
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.