به گزارش خبرنگار مهر، سیدمرتضی میرآقایی شامگاه سه شنبه در یادواره شهدای روستای جعفرآباد با تبریک چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: اگر خون های پاک شهدا نبود، امروز شاهد حاکمیت ارزش های دین مبین اسلام و پیروزی انقلاب اسلامی نبودیم.

وی با بیان اینکه اقتداری که نظام جمهوری اسلامی در دنیا به آن دست یافته است، به برکت خون شهدا و در سایه رهنمودهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی است، افزود: به برکت خون شهیدان و وجود رهبر معظم انقلاب در طول ۴۰ سال گذشته مردم انقلاب اسلامی به دستاوردهای بزرگی در حوزه نظامی، سیاسی، اقتصادی و اجتماع رسیده اند.

فرمانده سپاه بیجار ادامه داد: اینکه امروز آنچه که در ایران اسلامی ازآن به عنوان یک سرمایه الهی یاد می شود در حقیقت همان حماسه هایی است که قشرهای مختلف مردم، جانبازان، آزادگان و شهدا در دوران انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس خلق کردند که باید این ارزش ها را قدر بدانیم.

میرآقایی یادآور شد: در حالی که بسیاری از ابرقدرت های جهان تصور وقوع چنین انقلاب و سرنگونی رژیم ستم شاهی پهلوی را نداشتند، انقلاب در جامعه ایران به وقوع پیوست و به پیروزی رسید، انقلابی که با وجود دشمنان و شهدای بسیار، هرروز بر صلابت آن افزوده می شود.

وی در ادامه با بیان اینکه برگزاری یادواره های شهدا بهترین فرصت برای تجدید بیعت با آرمان های امام راحل و شهدا است، بیان کرد: مردم با حضورگسترده و پر شور در جشن های دهه مبارک فجر عشق و ارادت خود را نسبت به امام راحل و شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی نشان دهند.

فرمانده سپاه بیجار در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش سرباز انقلاب حاج قاسم سلیمانی در تقویت محور مقاومت، گفت: این شهید والامقام از ابتدای سال‌های جوانی در خط مقدم عرصه جهاد و مقاومت و در میدان مبارزه با استکبار جهانی همواره حضور داشت و نقش آفرینی می‌کرد و در نهایت به آرزوی قلبی خود که شهادت در راه خدا بود، دست یافت.

میرآقایی اظهار داشت: حاج قاسم سلیمانی به دنبال احیای دین اسلام و برقراری عدالت بر پایه دین بود و به دنبال جنگ نبود و او باید شهید می‌شد و امروز شهادتش بهانه‌ای برای ادامه راهش است.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به برگزاری انتخابات در تاریخ دوم اسفند ماه سال جاری افزود: انتخابات مجلس شورای اسلامی بزرگترین ماراتن سیاسی کشور در سال ۹۸ است که حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای شاخص اول برگزاری آن است.

فرمانده سپاه بیجار با بیان اینکه مردم با بصیرت سیاسی باید افراد اصلحی را انتخاب کنند که بتوانند برای رفع مشکلات جوانان شهرستان اقدام جهادی انجام دهند، ادامه داد: به کاندیداها نیز توصیه می شود صداقت و راستگویی را رعایت کنند و قول دروغ به مردم ندهند چرا که با موازین اخلاق و شرع منطبق نیست.

میرآقایی با بیان اینکه مردم از کاندیداها توقع ارائه برنامه دارند، یادآور شد: کاندیداها باید برنامه داشته باشند و اینکه وعده ایجاد شغل داده می‌شود، باید برنامه رسیدن به این ایجاد شغل ها گفته شود که شبهه ای در کارشان نباشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1345175
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.