سردار علی آزادی عصر دوشنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانده جدید انتظامی شهرستان سقز اظهار داشت: برخورد با افرادی که مخل امنیت و آسایش مردم هستند همواره مورد توجه پلیس است.    

 وی با بیان اینکه مردم سقز پیام‌هایی زیادی از طریق ۱۱۰ و ۱۹۷ به پلیس زده و خواستار برخورد با قانون شکنان شده‌اند، اضافه کرد: برخورد با هنجارشکنان تشدید خواهد شد به مردم اطمینان می‌دهیم تمام تلاش‌مان را در این راستا بکار بگیریم.

فرمانده انتظامی کردستان با اشاره به اینکه این استان در بحث سرقت در رتبه های پایین کشور قرار دارد، یادآور شد: در پیشگیری از سرقت و این دسته از تخلف ها و جرم ها متاسفانه موفق نبوده‌ایم.

فرماندار ویژه سقز هم در این مراسم با بیان اینکه عزت و اقتدار از ویژگی های نیروی انتظامی است، گفت: تعامل با شهروندان و تکریم مردم همواره سرلوحه کار پلیس است.

کامیل کریمیان، ناجا را مجموعه بزرگ تامین نظم و امنیت کشور دانست و افزود: این نیروها در راستای امنیت پایدار کشور، امنیت روانی و عمومی تلاش میکنند و تشکیل پلیس اقتصادی برای باطل کردن تاثیر توطئه های دشمن در داخل نمونه ای از هوشمندی در ساختار ناجا است.

وی به فرمایشات رهبر معظم انقلاب که می فرماید امروز نیروی انتظامی کشور در طراز انقلاب اسلامی است اشاره کرد و خواستار برخورد جدی پلیس با اراذل و اوباش و بر هم زنندگان نظم و امنیت عمومی و پیشگیری از افزایش جرم و کاهش آسیب های اجتماعی شد.

در این مراسم که با حضور فرمانده انتظامی کردستان، فرماندار ویژه سقز،  امام جمعه و جمعی از مسئولان این شهرستان برگزار شد سرهنگ حمید رضایی به عنوان فرمانده جدید انتظامی سقز معرفی و از زحمات و خدمات سرهنگ برزو تجاری فرمانده قبلی نیز تجلیل شد.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.