معاون اداری و مالی کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری از بهره مندی دو هزار و 236 خانوار از تسهیلات قرض الحسنه در 6 ماهه اول سال جاری خبرداد.

محمد رضا فتحی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: برای رفع بخشی از مشکلات نیازمندان در بخش‌های جهیزیه، درمان، تحصیلی، کارگشایی و سایر موارد با هدف توانمندسازی، تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت می‌شود.

فتحی افزود: وام‌های پرداختی در قالب وام‌های محکومان، ضروری و مسکن نیازمندان ویژه خانوارهای تحت حمایت و غیر تحت حمایت است.

وی با بیان اینکه 410 نفر از دریافت کنندگان تسهیلات جز مناطق محروم بوده‌اند، خاطر نشان کرد: وام قرض‌الحسنه ضروری بر اساس نیاز خانوارها از یک‌ میلیون تومان تا سقف پنج میلیون تومان پرداخت می‌شود.

وی اظهار داشت: پنج میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان وام به متقاضیان پرداخت‌ شده است که ۹۶ خانوار در قالب جهیزیه، ۲۹۸ خانوار درمان، ۱۲۱ خانوار تحصیلی، هزار و ۴۱۸ خانوار کارگشایی، ۴ خانوار وام محکومان و ۲۹۹ خانوار در قالب سایر طرح‌ها وام قرض‌الحسنه دریافت کرده‌اند.

معاون اداری و مالی کمیته امداد استان چهارمحال وبختیاری گفت: ۶۳۲ خانوار متقاضی دریافت تسهیلات و وام‌های ضروری هستند. 

به گزارش ایلنا، صندوق قرض‌الحسنه «امداد ولایت» باهدف ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه و کمترین بروکراسی اداری راه‌اندازی شده است ، خیران و نیکوکاران می‌توانند برای مشارکت در این طرح خداپسندانه در شعبه صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت حساب قرض‌الحسنه افتتاح کرده و یاری‌رسان کمیته امداد برای پرداخت وام به‌ صورت قرض‌الحسنه باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.