به گزارش ایرنا، سید نعیم امامی روز چهارشنبه در یکصد و هفتاد و سومین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: از ابتدای تشکیل و فعالیت این ستاد تاکنون یکهزار و 443 پرونده با یکهزار و 645 مصوبه بررسی شده است.
وی افزود: از مجموع مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری تاکنون 700 مصوبه برابر 42.5 درصد اجرایی شده است و مابقی مصوبات در دست اقدام است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری نیز گفت: در این نشست برای رفع مشکل 6 طرح صنعتی و کشاورزی استان تصمیم گیری شد.
سیامک سلیمانی دشتکی اظهار کرد: برای رفع مشکل مربوط به این طرح ها 16 مصوبه از سوی اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری تصویب شد.
وی افزود: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری به تمامی درخواست های مربوط به واحدهای تولیدی مشکل دار رسیدگی می کند.
سلیمانی دشتکی تاکید کرد: برخی مدیران دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری در نشست های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و همچنین کارگروه اقتصاد مقاومتی استان حضور پیدا نمی کنند.
وی یادآور شد: این مدیران باید علت غیبت خود در این جلسات مهم را به صورت مکتوب اعلام کنند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: دبیرخانه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان باید اسامی مدیران غایب و علت غیبت آنان را به اطلاع استاندار برساند.
وی گفت: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی از اهمیت ویژه تری نسبت به سایر نشست های تصمیم گیری برخوردار است، به همین منظور مدیران دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری موظفند در این نشست ها حضور یابند.
به گزارش ایرنا ، ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به منظور بررسی مشکلات طرح های تولیدی و برنامه ریزی برای تسریع در رفع مشکلات این واحدها در دولت یازدهم تشکیل و فعال شده است.
خبرنگار: وحید رئیسی**انتشار دهنده:محمود رئیسی
7362/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.