به گزارش ایرنا، مجید نظری دهکردی روز شنبه در آئین بهره برداری از طرح ها و پروژه های شهرستان بروجن تاکید کرد: برای اجرای این پروژه ها 761 میلیارد و 420 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی، ملی، سرمایه گذاری خصوصی، تسهیلات و سایر هزینه شده است.
وی افزود: با راه اندازی این طرح ها زمینه اشتغال 286 نفر در حوزه های کشاورزی، گردشگری، زیرساختی، صنعت، گردشگری بهداشت و درمان فراهم شد.
نظری دهکردی تصریح کرد: همچنین همزمان با دهه فجر عملیات اجرایی 7 پروژه در شهرستان بروجن آغاز شد.
وی یادآور شد: برای اجرای این طرح ها با اشتغالزایی 100 نفر بیش از 169 میلیارد و 700 میلیون ریال اعتبار پیش بینی شده است.
فرماندار شهرستان بروجن نیز گفت: استکبار جهانی به دنبال شبهه افکنی بین مردم ایران علیه نظام جمهوری اسلامی است.
مسعود ملکی تاکید کرد: استکبار جهانی در 40 سال گذشته با ترور شخصیت ها و مغزهای متفکر نظام، تحمیل جنگ 8 ساله، جنگ نرم و شبیخون فرهنگی و توطئه های گوناگون دیگر همواره به دنبال براندازی جمهوری اسلامی ایران بود.
وی افزود: دشمنان این مرز و بوم پس از ناکامی در طراحی توطئه های گوناگون سرانجام با اعمال تحریم های ظالمانه به دنبال فشار بر مردم کشور و ایستادن آنان مقابل نظام جمهوری اسلامی بودند.
ملکی تصریح کرد: این در حالی است که مردم ایران هم اینک و در 40 سال گذشته همواره در صحنه های مختلف دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی حضور یافتند و حمایت های همه جانبه خود از مسئولان نظام را اعلام کردند.
وی یادآور شد: هیچ تهدیدی نمی تواند مردم ایران را مقابل نظام جمهوری اسلامی قرار دهد و آنان را از صحنه خارج کند.
فرماندار شهرستان بروجن اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران در 40 سال گذشته دستاوردهای فراوانی در حوزه های مختلف داشته که این مهم به هیچ عنوان با عملکرد رژیم سابق قابل مقایسه نیست.
وی گفت: عمران و آبادانی شهرها و روستاها، تامین زیرساخت های مختلف شامل آب، برق، گاز، تلفن، راه های ارتباطی، خدمات، رفاهی، آموزش عالی، آموزش و پرورش، دانشگاه ها و تحول در امور علمی، فرهنگی، هنری، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی از مهمترین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران در 40 سال گذشته است.
به گزارش ایرنا، سامانه آبیاری بارانی، پرورش مرغ گوشتی، منزل مسکونی برای مددجویان، زیرسازی و آسفالت معابر، جدول و کانال کشی معابر، جایگاه عرضه سوخت، سالن ورزشی و زیرساخت های شهرک صنعتی از مهمتریم طرح های بهره برداری شده شهرستان بروجن در دومین روز از دهه فجر است.
همچنین همزمان با دهه فجر و چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران، نمایشگاه دستاوردهای 40 ساله جمهوری اسلامی در شهرستان بروجن با حضور تمامی دستگاه های اجرایی این شهرستان در محل مصلای نماز جمعه بروجن گشایش یافت.
7362/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.