به گزارش روز جمعه ایرنا، اقتشار مختلف مردم در بخش ها، شهرها و روستاهای استان همدان با لبیک به ندای تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و تاسی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در راهپیمایی دشمن شکن روز جهانی قدس حضور یافتند.
در این راهپیمایی باشکوه مردم حمایت خود را از ملت های ستمدیده و مظلوم فلسطین اعلام کرده و بار دیگر به سست بودن بنیان خانه عنکبوتی رژیم اشغالگر قدس صحه گذاشتند.
مردم دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان با حضوری باشکوه در راهپیمایی روز قدس بار دیگر همبستگی و اتحاد شان با ملت مظلوم فلسطین را به نمایش گذاشتند.
روزه داران در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با سردادن شعارهایی علیه رژیم کودک کش و حامیان کوردل آنها، فریاد ظلم ستیزی و عدالت خواهی سر دادند.
راهپیمایان، پیش از آغاز رسمی مراسم روز جهانی قدس در همدان، در مسیرهای از پیش تعیین شده به ویژه میدان امام خمینی (ره) حضور یافتند و سپس به سمت میعادگاه های نماز جمعه حرکت کردند.
راهپیمایان با حمل پلاکارد و دست نوشته هایی حاوی شعارهای ضد صهیونیستی 'مرگ بر اسرائیل' و ' مرگ بر آمریکا' خشم و انزجار خود را از اقدامات جنایتکارانه و وحشیانه رژیم اشغالگر قدس ابراز کرده و حمایت خود را از محور مقاومت اعلام کردند.
احزاب و گروه های سیاسی نیز در کنار دیگر اقشار مردم به حمایت از مردم مظلوم فلسطین پرداخته و تزلزل و نابودی رژیم اشغالگر قدس را فریاد زدند.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.