معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان روز سه شنبه در آیین بهره برداری از طرح 12 واحدی مسکن مددجویان کمیته امداد ملایر افزود: توجه ویژه به خانواده های زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و بی سرپرست یکی از برکت های انقلاب اسلامی است.
سیدسعید شاهرخی نهاد کمیته امداد را یکی از خدمات ماندگار و ارزشمند امام راحل(ره) در راستای حمایت از اقشار آسیب پذیر دانست و اظهار کرد: امروز با عملکرد خوب این نهاد و خدمت رسانی به خانواده های زیر پوشش، شاهد خدمات مطلوب و توانمندسازی بسیاری از مددجویان هستیم.
وی ادامه داد: در کنار سایر خدمات، تامین و تعمیر مسکن شهری و روستایی یکی از اقدامات ارزنده کمیته امداد امام خمینی(ره) است که امروز با ورود جدی خیران این واحدها در اختیار مددجویان قرار می گیرد.
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر نیز در این آیین گفت: امسال 504 مورد شامل احداث مسکن، سرویس بهداشتی، تعمیر کلی و جزیی مسکن، کمک به مقاوم سازی و کمک به اسکان مددجویان در مجموع با اعتبار 11 میلیارد و 665 میلیون ریال انجام شده است.
تیمور کرمی مقدم افزود: امسال 30 واحد مسکن شهری با اعتبار چهار میلیارد و 255 میلیون ریال به متقاضیان زیر پوشش کمیته امداد واگذار شد.
وی در خصوص مسکن 12 واحدی مددجویان شهر ملایر نیز بیان کرد: زمین این طرح توسط خیر ملایری مرحوم فتاح احمدی با زیرینای یک هزار مترمربع و مساحت 380 مترمربع اهدا و در پنج طبقه با اعتباری افزون بر هشت میلیارد و 200 میلیون ریال احداث و تحویل مددجویان شد.
وی ادامه داد: به طور همزمان 25 واحد مسکونی در شهر ملایر با اعتبار 13میلیارد ریال، هفت واحد در بخش سامن با اعتبار 2 میلیارد و 100 میلیون ریال، 6 واحد در بخش زند با یک میلیارد و 800 میلیون ریال اعتبار و 6واحد در بخش مرکزی با یک میلیارد و 850 میلیون ریال به بهره برداری رسید.
در حال حاضر بیش از 6 هزار خانوار زیر پوشش کمیته امداد شهرستان ملایر هستند.
ملایر در 75 کیلومتری جنوب شهر همدان واقع شده است.
7528/2090
خبرنگار: معصومه موسوی**انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.