به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی تعاون روستایی همدان مجید مسلمی‌راد افزود: امسال با تدبیر رهبر معظم انقلاب با عنوان جهش تولید نامگذاری شده بنابراین شبکه تشکل های زیر پوشش تعاون روستایی باید در راستای تحقق این عنوان برنامه عملیاتی و راهکارهای اجرایی ارایه دهند.

وی اضافه کرد: در سال زراعی جاری در بیش از چهار هزار هکتار از اراضی تحت پوشش تعاونی تولید در سطح همدان با همکاری سه جانبه کشاورزان، تعاونی و دانش آموختگان کشاورزی، طرح ارتقا بهره وری در حال اجرا است که در سال جدید سطح پوشش این طرح افزایش خواهد یافت.

مسلمی راد همراهی تعاونی ها از مزرعه تا بازار با بهره برداران را در بخش کشاورزی در جهش تولید امری موثر عنوان کرد و ادامه داد: تعاونی ها در تمامی مراحل تولید از توزیع نهاده ها تا داشت و برداشت محصول باید برای بهره برداران برنامه داشته باشند.

وی افزود: خرید توافقی محصولات کشاورزی نیز با هدف کاهش واسطه گری از سیاست های مهم تعاون روستایی است که تشکلها باید در این راستا حرکت کنند و هر سال میزان خرید توافقی را افزایش دهند.

مدیر تعاون روستایی همدان با تاکید بر واگذاری تصدی گریهای غیرحاکمیتی بخش کشاورزی به تشکلها افزود: در سال جهش تولید تعاونی ها نیز باید نسبت به روز آمد کردن خود اقدام کرده و به فعالیت های اقتصادی جدید مطابق با منافع بهره برداران و توسعه بخش کشاورزی روی آورند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.