داریوش صفاری روز سه شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: صبح امروز از وجود این پودرهای شوینده تقلبی مطلع شده و بازرسان صنعت، معدن و تجارت برای رسیدگی به این موضوع عازم محل شدند.

وی اضافه کرد: این پورها در یک واحد مسکونی واقع در یکی از مناطق حاشیه شهر در بسته های ۵، ۱۰ و ۲۵ کیلویی و بدون هیچ نام و نشان کشف شد که با دیگر مواد غیرمجاز ترکیب و بسته بندی می شد.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت گفت: این واحد مسکونی توسط عوامل انتظامی پلمب و پرونده تخلف فرد خاطی هم به مراجع قضایی ارسال می شود.

صفاری با بیان اینکه شیوع بیماری کرونا به شدت مصرف مواد شوینده را افزایش داده افزود: این اوضاع زمینه سواستفاده برای افراد سودجو را فراهم کرده و مردم باید هوشیار باشند. 

هفته گذشته نیز یک محموله پودر رختشویی تقلبی در همدان کشف شد.

طبق آخرین گزارش ها تست کرونا ۱۴۲ بیمار در این استان مثبت شد که شامل ۳۷ نفر در شهرستان همدان، ۲۲ نفر در اسدآباد، ۲۱ نفر در نهاوند، ۱۵ نفر در ملایر، ۱۳ نفر در رزن، ۱۱ نفر بهار، ۱۰ نفر در کبودراهنگ، ۶ نفر در فامنین و چهار نفر در تویسرکان است.

همچنین  ۸۹ تن از مبتلایان به ویروس کرونا از بیمارستان ترخیص شدند؛ از نظر جمعیتی ۷۰ درصد مبتلایان شهری ۳۰ درصد روستایی و ۴۹ درصد از مبتلایان به ویروس کرونا در استان همدان زن و ۵۱ درصد مرد هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.