به گزارش ایرنا، احمد مرادی روز چهارشنبه در همایش تجلیل از برترین های صنعت و معدن استان هرمزگان افزود: استاندار نیز نگاه ملی به هرمزگان دارد چرا که این استان از ظرفیت های ملی هم چون صنایع، معادن، نیروگاه های بزرگ، کشاورزی، شیلات و بنادر برخوردار است که می تواند نه تنها نیاز استان بلکه فراتر از جمیعت خود را تامین کند.
وی بیان داشت: این عادلانه نیست که همه منابع مالی و ظرفیت های هرمزگان برای کشور ایجاد شود اما خود استان تنها نام پایتخت اقتصادی را یدک بکشد.
مرادی گفت: باید از ظرفیت های بومی و ماندگار استان هرمزگان نیز استفاده شود که این امر موجب فاصله گرفتن از تبعیض و بی عدالتی ها می شود.

** از تبعیض و بی عدالتی در جامعه نگرانیم
نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما از سختی ها و مشکلات هیچ ترس و واهمه ای نداریم، چرا که مشکلات را در طول سال های انقلاب به وضوح دیده ایم اما از تبعیض و بی عدالتی در جامعه نگران هستیم.
مرادی گفت: شروع تحریم ها از اوایل انقلاب اسلامی بوده و اکنون نیز ادامه دارد که امیدواریم با همکاری همدیگر و عزم ملی از مساله برجام و تحریم ها با موفقیت عبور کنیم.
وی بیان داشت: صنعتگران از همان زمان انقلاب تاکنون در عرصه تولید و توسعه کشور، گام های بلندی برداشته اند و تمام تلاش ما نیز بر این است که موانع و مشکلات از سر راه آن ها برداشته شود.
نماینده مردم بندرعباس، حاجی آباد، بندرخمیر، قشم و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در برنامه ششم توسعه در بخش صنعت و معدن، مصوبه ها و قانون های خوبی از سوی مجلس گذاشته شده که تسهیل در رفع موانع صنعتگران یکی از این موارد است.
7195/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.