به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مرزبانی هرمزگان، سرهنگ علی اصغر خرم روی روز شنبه افزود: مرزبانان پارسیان روز گذشته با انجام اقدام های گسترده اطلاعاتی و همکاری مرزنشینان منطقه مطلع شدند سوداگران مرگ اقدام به جاسازی و دپوی مقدار زیادی موادمخدر در سواحل سطح حوزه استحفاظی کرده اند.
وی بیان داشت: مرزبانان برای بررسی موضوع و برخورد با متخلفان به موقعیت اعلام شده اعزام و در بازرسی از منطقه موفق به شناسایی و کشف محل مواد مخدر دپو شده شدند.
فرمانده مرزبانی هرمزگان اظهار کرد: در این عملیات یک دستگاه خودروی پژو پارس توقیف شد و شناسایی و دستگیری قاچاقچیان و عاملان دپوی مواد مخدر نیز در دست بررسی است.
خرم روی با قدردانی از همکاری مرزنشینان منطقه پارسیان گفت: افزایش تعداد عملیات های مرزی، تغییر تاکتیک، پوشش و کنترل کامل نوار مرزی و هم چنین جلب همکاری مرزنشینان و همکاری اطلاعاتی خوب مردم با مرزبانان موجب کاهش جرائم و تخلف های مرزی و ارتقای سطح امنیت منطقه شده است.
امروز روش حمل و نقل مواد مخدر از خشکی به دریا کشیده شده و با توجه به مرز طولانی هرمزگان از جاسک تا پارسیان به طول 900 کیلومتر، قاچاقچیان مواد مخدر این مسیر را با شناور و قایق های تندرو در پیش گرفته اند.
شهرستان پارسیان با بیش از 50 هزار نفر جمعیت در 500 کیلومتری غرب بندرعباس مرکز هرمزگان واقع است.
7195/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.