دبیر هیات فوتبال هرمزگان گفت: با نظر کادر فنی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان، احسان درا از استان به اردوی آمادگی این تیم دعوت و در جمع ملی پوشان حاضر شد.

درا از بازیکنان ارزشمند فوتبال ساحلی هرمزگان است که هم اکنون به همراه تیم شهرداری بندرعباس در رقابتهای لیگ برتر حضور دارد.

قاسم رنجبریان شامگاه دوشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان با حضور ۱۵ بازیکن از روز ۲۷ مردادماه در مرکز ملی فوتبال آغاز و تا ۳۱ همین ماه ادامه دارد.

تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان خود را برای حضوری قدرتمند در نخستین دوره بازی های جهانی ساحلی آماده می کند.

نخستین دوره بازی‌های جهانی ساحلی طی روزهای ۲۰ تا ۲۴ مهر امسال به میزبانی قطر برگزار می‌شود و تیم ایران در این رویداد به میدان می‌رود.

هدایت تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان را در حال حاضر عباس هاشم پور عهده دار است.

شکست تیم شهرداری دشتی پارسیان در برابر شهرداری چابهار

تیم فوتبال ساحلی شهرداری دشتی پارسیان در دیداری خانگی برابر شهرداری چابهار در ضربات پنالتی با نتیجه پنج بر چهار شکست خورد.

دیدار این دو تیم در چارچوب رقابت های هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال ساحلی باشگاه های کشور برگزار شد که دو تیم در وقت های قانونی و اضافه به تساوی پنج- پنج رسیدند و در نهایت نماینده هرمزگان در ضربات پنالتی بازی را واگذار کرد.

فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور از ششم مردادماه با حضور ۱۰ تیم در قالب دو گروه پنج تیمی آغاز شده و بازی ها به صورت رفت و برگشت برگزار می شود.

شهرداری دشتی پارسیان در گروه دوم با تیم‌های شهرداری چابهار، پاس گناوه، مقاومت شهید نوروزی چلیچه و موج گناوه همگروه است.

در گروه اول این مسابقات نیز پیام کویر اردکان، دهیاری ملاباشی یزد، شهروند فرح آباد، دهیاری صادق آباد و فرش حدادی اصفهان حضور دارند.

لیگ دسته اول فوتبال ساحلی کشور پارسال با حضور ۶ تیم برگزار شد که در پایان شهرداری دشتی پارسیان هرمزگان با ١٩ امتیاز قهرمان شد و به همراه دریانوردان بوشهر که ١٨ امتیازی بود به لیگ برتر صعود کرد.

اما کمیته استیناف فدراسیون فوتبال با پذیرش اعاده دادرسی تیم فوتبال ساحلی موج بندر گناوه، رای به کسر ٨ امتیاز از شهرداری دشتی پارسیان داد.

تیم موج بندر گناوه نسبت به حضور یک بازیکن محروم در ترکیب شهرداری دشتی هرمزگان معترض بود و کمیته انضباطی با پذیرش این ادعا علاوه بر سه بر صفر اعلام کردن بازی پارسیان و موج گناوه، تمام امتیازهای شهرداری که با حضور بازیکن محروم کسب شده بود را کسر کرد.

در نهایت با رای کمیته استیناف فدراسیون فوتبال و کسر هشت امتیاز از شهرداری دشتی (استان هرمزگان) دریانوردان بوشهر قهرمان لیگ دسته یک فوتبال ساحلی کشور شد و نماینده هرمزگان از صعود به لیگ برتر بازماند.

۷۱۹۸/۶۰۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.