به گزارش ایرنا، مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان در حاشیه جشن غنچه ها و شکوفه ها در استان گفت: این دانش آموزان شامل 19 هزار و 548 دختر و 21 هزار و 97 پسر هستند که هفت هزار و 332 آموزگار تدریس آن ها را برعهده دارند.
وی بیان داشت: در سال تحصیلی جدید در مجموع 357 هزار و 328 دانش آموز در 14 هزار و 107 کلاس درس مشغول به تحصیل می شوند که 214 هزار و 957 دانش آموز مربوط به دوره ابتدایی است.
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان اظهار داشت: همچنین امسال در مقطع متوسطه اول امسال 78 هزار و هفت نفر، متوسطه دوم نظری 36 هزار و 365 نفر، کار دانش 19 هزار و 96 نفر و فنی و حرفه ای نیز هشت هزار و 903 نفر دانش آموز است.
هاشمی پور با اشاره به این که در اول مهر امسال هیچ کلاس درسی بدون معلم نخواهد بود، اظهارداشت: 13 هزار و 739 معلم در سال تحصیلی جدید تعلیم و تربیت دانش آموزان این استان را برعهده دارند.
وی با اشاره به تاکید سند تحول بنیادین مبنی بر تحول و نوگرایی و ضرورت توجه به نشاط و شادابی دانش‌ آموزان خاطرنشان کرد: با رویکرد تحولگرایی آموزش و پرورش کشور در دولت تدبیر و امید، توجه ویژه ای به فراهم نمودن فضای آموزشی جذاب برای دانش آموزان شده است و اهتمام لازم را برای تربیت نسلی با نشاط، خلاق و مطالبه گر داریم
مدیرکل آموزش وپرورش هرمزگان یادآورش: همچنین روند ثبت نام برای دانش آموزانی که به هر دلیلی هنوز موفق به ثبت نام در سامانه نشده اند، نیز همچنان ادامه دارد.
7195/ 6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.