به گزارش ایرنا، محمد روشن روز دوشنبه در آیین معارفه سرپرست دانشگاه تفرش در محل آمفی تئاتر حاج ابراهیم نصیر این دانشگاه افزود: ایران در کسب شتاب علمی دنیا برای تولید مقالات علمی در سال 2013 صاحب رتبه 25 دنیا بود که هم اینک با تلاش های صورت گرفته به رتبه نخست رسیده است.
وی بیان کرد: در این مدت تربیت دانشمند در سطح دنیا با رشد 40 درصدی همراه بوده است و تعداد دانشمندان برتر ایران از 173 نفر به 200 نفر افزایش یافته است.
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم،تحقیقات و فناوری ادامه داد: دانشگاه های نسل جدید کشور روز به روز در حال کسب عنوان های جدید هستند و این مهم افتخاری برای جامعه علمی است.
وی تاکید کرد: دانشگاه تفرش باید در سال جدید تمام تلاش خود را در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال و تربیت دانشجویان خلاق و کارآفرین به کار گیرد.
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اضافه کرد: انتخابات پیش رو آزمونی دیگر برای دولتمردان و مردم است و انتظار است جامعه دانشگاهی در انتخابات 29 اردیبهشت ماه امسال حضوری گسترده ، آگاهانه و دشمن شکن داشته باشند.
فرماندار شهرستان تفرش نیز در این آیین گفت: توفیق خدمتگزاری به مردم از سوی مسئولان یکی از موهبت های جمهوری اسلامی و یک ودیعه الهی است.
علی میرزایی افزود: شهرستان تفرش شهری با پیشینه تاریخی متمدن است که افراد نام آور بسیاری را در عرصه های مختلف علمی و فرهنگی به کشور تقدیم کرده است.
وی بیان کرد: تربیت نیروی کارآمد یکی از ماموریت های اصلی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی است.
فرماندار تفرش، خواستار توسعه دانشگاه این شهرستان شد و گفت: این مهم یکی از مطالبات مردم است.
سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تفرش هم در این آیین گفت:مسئولان باید همواره در خدمت رسانی به مردم عدالت را سرلوحه کار خود قرار دهند.
حجت الاسلام سید مهدی قاضی زاده افزود: مدیریت امانت الهی و فرصتی برای خدمت در راستای اهداف الهی به مردم و کسب رضایت الهی است.
در پایان این آیین از زحمات دکتر محمد قاسم سحاب رئیس سابق دانشگاه تفرش تقدیر شد و حمیدرضا صبا به عنوان سرپرست جدید این دانشگاه معرفی شد.
3005/3075/ خبرنگار: معصومه صفری***انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.