«محمدحسن حسین‌بیگی» روز یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا، افزود: چهار نفر مددجویان آزاد شده جرایم غیرعمد استان زن و بقیه مرد هستند.

وی ادامه داد: مجموع بدهی این زندانیان بیش ۱۳۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بود که ۶ میلیارد و ۸۰ میلیون ریال آن از سوی ستاد رسیدگی به امور دیه و کمک‌ به زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد استان و سه میلیارد و ۴۲۰ میلیون ریال از سوی ستاد دیه کشور تامین شده است.

مدیر نمایندگی ستاد رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد استان مرکزی اظهار داشت: ۶۷ میلیارد و ۶۴۲ میلیون ریال نیز از گذشت شاکیان، ۳۵ میلیارد و ۵۶ میلیون ریال از محل اعسار، ۳۰ میلیارد و ۴۹۶ میلیون ریال آورده مددجویان، ۱۵ میلیارد ریال از محل تسهیلات بانکی و پنج میلیارد و ۳۴۰ میلیون ریال از محل تسهیلات بانک‌های استانی تامین شده است.

حسین‌بیگی اضافه کرد: ۲۰۰ زندانی جرایم غیرعمد با مجموع رقم محکومیت ۲۵۰ میلیارد ریال در انتظار کمک های مردمی استان مرکزی هستند.

وی بیان کرد: با توجه به قرار گرفتن در دهه آخر ماه صفر و حضور مردم در آیین‌های عزاداری و معنوی انتظار می‌رود میزان کمک‌های مردمی افزایش داشته باشد تا بتوان تعداد بیشتری از زندانیان جرایم غیرعمد را به آغوش خانواده برگرداند.

مدیر نمایندگی ستاد رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد استان مرکزی ظهار داشت: شماره حساب های ۰۲۱۶۲۶۸۶۸۷۰۰۱ نزد بانک ملی ایران و ۶۰۲۰۰۶ نزد بانک کشاورزی برای کمک های مردمی در آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد دایر است.

استان مرکزی ۱۲ شهرستان یک میلیون و ۴۴۰ هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.