به گزارش خبرنگار ایرنا، دوشنبه شب، جواد نکونام مربی وبازیکن سابق تیم ملی فوتبال ، بهنام ابوالقاسم پور، مهدی هاشمی نسب و هاشم بیک زاده، ملی پوشان سابق تیم ملی فوتبال در ستاد یکی از نامزدهای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر آمل حضور یافتند.
خبر حضور این ملی پوشان از طریق شبکه های اجتماعی به شهروندان آملی باعث شده بود تا ستادهای مردمی این کاندیدای خاص با ازدحام جمعیت روبرو شود.
** ارتباط تصویری سرمربی تیم ملی والیبال با طرفداران یک نامزد شورای شهر
درهمین حال ستادهای یک کاندیدای پنجمین دوره شورای شهرآمل دوشنبه شب، با حضور جمع زیادی از ورزشکاران و پیشکسوتان و چهره های ورزشی با رونق وحرارت سپری شد.
بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال زیر23ساله های ایران که اکنون در چهارمین دوره بازیهای کشورهای اسلامی در باکوآذربایجان به سرمی برد، با هواداران این کاندیدای خاص برای دقایقی به صورت زنده صحبت و از آنان برای حمایت از کد مورد نظر درخواست حمایت کرد.
همچنین در دیگر ستادهای نامزدهای شورای شهر آمل نیز دوشنبه شب اجرای جنگ های شادی وبرنامه محلی با اجرای هنرمندان صداوسیمای مرکزمازندران و مجری های بومی شور وهیجان خاصی داشت.
در همین حال، طرفداران داوطلبان انتخابات شورای شهرآمل به مکان های ایجاد شده از سوی شهرداری این شهر اکتفا نکرده اند و پوسترها و پارچه نوشته های خود را در هر کوی و میدان و مکانی که در معرض دید و عبور و مرور شهروندان است، نصب کرده اند.
این در حالی است که ستاد انتخابات فرمانداری آمل پیش از این مکان های مجاز برای تبلیغات انتخاباتی در این شهر را اعلام کرده بود.
با این وجود، تبلیغات میدانی انتخابات شورای شهر در مکان هایی مانند تابلوهای برق، دیوارهای معابراصلی، دیوارهای منازل شهروندان و اداره ها دیده می شود.
بازدید میدانی خبرنگار ایرنا از شهر آمل نشان می دهد که هر یک از داوطلبان انتخابات شوراها در این شهر شعارها و ایده های مختلفی را در تبلیغات خود انتخاب کرده اند که بهره گیری از عمران ، آبادانی، شهرپاک – رای پاک ، هستیم بر آن عهدی که بستیم' در شمار قابل توجهی از آنها دیده می شود.
در همین حال، برخی داوطلبان در کنار تصویر و نام خویش، شعارهایی مانند برای آمل، 'شهروند خوب پایه گذار شهر خوب'، 'فرصتی برای امانتداری'، 'آمل با شکوه و سازنده'، 'صداقت، شفافیت و نظارت'، 'خدمت به شما افتخار ما است'، 'با امید، آینده آمل را بسازیم' و ... را برای معرفی طرح ها و برنامه های خود به شهروندان برگزیده اند.
تبلیغات انتخاباتی مربوط به دوازدهمین دوره ریاست جمهوری نیز در برخی میدان ها و خیابان های اصلی شهرآمل دیده می شود.
ستادهای انتخاباتی حسن روحانی، سید ابراهیم رئیسی، محمدباقرقالیباف و مصطفی میرسلیم در شهر آمل به تبلیغات میدانی پرداخته اند و تبلیغاتی از اسحاق جهانگیری و سید مصطفی هاشمی طبا دیگر نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم در این شهر دیده نشد.
از مجموع 143 داوطلب ثبت نام شده، پس از بررسی درهیات های چهارگانه ونیز انصراف تعدادی از داوطلبان در نهایت صلاحیت 128 نفر برای حضور در رقابت های انتخاباتی جهت تصدی کرسی های شورای شهر امل تائید شد.
شورای اسلامی شهر آمل در دوره پنجم 9 عضو خواهد داشت و رای دهندگان باید در روز اخذ رای حداکثر اسامی 9 نفر را در برگه رای بنویسند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به طور همزمان جمعه 29 اردیبهشت سال 1396 برگزار می‌شود.
خبرنگار: مهدی غلامی**انتشار دهنده:سید محسن حسن نیا
ک/7327/1899/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.