به گزارش خبرنگار ایرنا ، دکتر ایوب برزگرنژاد عصر روز شنبه در نشست خبری با خبرنگاران در شهرستان نکا در شرق مازندران افزود : اولویت اول دولت آقای روحانی در دوران ریاست جمهوری ، نجات مملکت بود ولی حوزه سلامت هم در کنار امنیت و لغو تحریم ها هم مورد توجه قرار گرفت.
وی گفت : بیشترین وقت دولت یازدهم در سیاست خارجی گرفته شد تا امنیت و آرامش در کشور بیش از همیشه حاکم شود.
این فعال سیاسی با اعلام اینکه رقبای روحانی از خط انصاف خارج شدند ، افزود : متاسفانه عده ای در مناظره ها و برنامه ها فقط نیمه خالی لیوان را دیده اند و حرفی از کارهای انجام شده دولت یازدهم نمی زنند.
برزگرنژاد گفت : در مناظره های تلویزیونی تا کنون برنامه ای توسط نامزدهای رقیب اعلام و ارائه نشده است و تنها به جملاتی همچون ' خواهیم گفت ' ، ' می گوییم ' ، ' نوشته شد ' و از این دست کلی گوئی ها بسنده کردند.
وی با اعلام اینکه رسانه ملی در مناظره ها، نهایت تلاش را انجام داد تا اعتدال رعایت شود ، افزود : با وجود اعتدال در مناظره ها، رسانه ملی در چند سال گذشته به عنوان یک رسانه بی طرف وارد نشد.
این متخصص کلیه و مجاری ادار با تشریح کمبودهای حوزه سلامت در دولت دهم و رفع نواقص در دولت یازدهم با اجرای طرح تحول نظام سلامت ، گفت : پیشنهاد می کنم رسانه ملی، کارشناسان مختلف رسانه را جمع و افکار سنجی کند و به صورت واقعی به دنیال حقایق باشد و افکارسنجی کند که آیا رسانه ملی به سمت جناح خاصی گرایش دارد یا نه؟
وی افزود : امروز هر دولتی روی کار بیاید مدیون تلاش و زحمات دکتر روحانی در این چهار سال برای ادامه کار است و امروز آقایانی که در مناظرات سیاه نمایی می کنند؛ چون یک روز هم رزومه کار اجرایی در حد رئیس جمهوری ندارند ، لذا برنامه خاصی ارائه نمی کنند.
برزگرنژاد گفت : دکتر روحانی برنامه و طرح های مداوم برای توسعه و پیشرفت دارد و برنامه های وی در چهار سال خلاصه نشده است و به عنوان نمونه برنامه طرح تحول سلامت و برجام، برنامه مهمی است که باید ادامه یابد مگر اینکه مجلس برنامه دیگری داشته باشد.
وی افزود : بی انصافی است که هشت سال مملکت را به آن وضع تخریب کنند و ساختار اداری را بر هم بزنند و رفتارهای آنان موجب عکس العمل های شدید داخلی و خارجی شود و مخروبه ای را تحویل رییس جمهور دهند و در مناظره های بگویند ' گذشته تمام شد ' .
این فعال سیاسی گفت : چه کسی مسئول این همه تخریب در هشت سال گذشته است؟ این همه درآمدها و فرصت ها چه نتیجه ای داشت؟ مگر غیر از این بود که یارانه 45 هزارتومانی وارد جیب مردم شد و کت یک میلیون تومانی از تن آنان برداشته شد.
رئیس ستاد انتخابات روحانی در شهرستان نکا گفت : در هشت سال گذشته مدیریت مناسبی در جامعه حاکم نبود و سازمان مدیریت و برنامه ریزی را در اوج درآمدهای نفتی منحل کردند و افرادی که نظاره گر بودند به صراحت می گفتند که اینها نمی دانند با این همه پول نفت چه کنند.
وی عملکرد سه سال و نیم گذشته دولت یازدهم را شبیه معجزه دانست و افزود : این عملکرد تازه نتیجه همه سختی ها و مشکلاتی بود که تا حدود زیادی دولت یازدهم حلش کرده است و از این پس باید نتایج درخشانش مشخص شود.
این فعال سیاسی با اعلام اینکه مازندرانی ها امسال هم با وجود هجمه های مختلف رقبا علیه دولت یازدهم باز هم رای اولش برای روحانی است ، گفت : امروز تخریب های مختلف علیه دولت و برای کاهش سرعت حرکت روحانی در دستور کار است و برخی با پا گذاشتن روی کرامت انسانی، ناجوانمردانه در حال حرکت هستند .
وی افزود : به دیلیل سیاست های غلط گذشته عده ای مظلوم واقع شدند و از آن جایگاه به عنوان نقطه سیاه یاد می کنند در حالی که در همین شهرستان نکا کارهای مهمی در حوزه گازرسانی به روستاها، طرح تحول سلامت و دیگر کارهای مهم در دولت تدبیر و امید انجام شده است .
این پزشک متخصص گفت : تنها در بخش بهداشت شهرستان نکا 18 میلیارد تومان هزینه شده است ، در حالی که سیاه نمایی های مختلفی انجام می شود تا مردم این خدمات را نبینند.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه 29 اردیبهشت ماه برگزار می شود.
حسن روحانی، اسحاق جهانگیری، سید مصطفی هاشمی طبا، سید ابراهیم رئیسی، سید مصطفی میرسلیم و محمدباقر قالیباف نامزدهای انتخابات این دوره ریاست جمهوری هستند.
خبرنگار : مریم نظری ** تنظیم کننده : حسن فلاحتی ** انتشار دهنده :
7332/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.