به گزارش خبرنگار ایرنا ، عباس مرزبند عصر دوشنبه در آستانه روز معلم در جمع خبرنگاران افزود : شاخص دریافت حقوق فرهنگیان نیز بسیار مطلوب شده و با بررسی اختصاصی که در پنج گروه از حقوق بگیران در اداره آموزش وپرورش داشتم، خوشبختانه افزایش دو برابری حقوق برای کارکنان ستادی، معلمان ومدیران مدارس در آمل قابل توجه بوده است.
وی به آئین بزرگ ترین تجلیل از معلمان شهرستان آمل با حضور یکهزار معلم مقاطع مختلف تحصیلی این شهرستان روز پنجشنبه این هفته خبر داد و گفت : در این آیین از 72 معلم شهرستانی و سه معلم آملی که امسال نمونه استانی شدند، تجلیل خواهند شد.
** شرکت 20هزار دانش آموز آملی در برنامه های فرهنگی وقرآنی
رییس اداره آموزش وپرورش آمل همچنین به شرکت حدود 20هزار دانش آموز مقاطع مختلف تحصیلی این شهرستان درسال تحصیلی جاری در برنامه های فرهنگی وقرآنی در این شهرستان اشاره کرد و گفت : در سال تحصیلی جاری حضور این تعداد شرکت کننده با افزایش حدود پنج درصدی مواجه بوده که حدود 2 هزار نفر از این تعداد در رشته های مختلف به مرحله استانی راه یافتند.
مرزبند افزود : در رشته والیبال پسران در سطح مازندران تیم مدرسه طالب آملی این شهرستان توانست با قهرمانی در مدارس استان جواز حضور در مسابقات کشوری را کسب و تیم والیبال دانش آموزی دختران این شهرستان نیز فینالیست مسابقات استانی شد.
وی همچنین با بیان اینکه اکنون چهار طرح آموزشی در این شهرستان نیمه کاره است ، اعتبار مورد نیاز برای تکمیل آنها را 10 میلیارد ریال برآورد کرد.
رییس اداره آموزش وپرروش آمل همچنین به اضافه شدن رشته های جدید، موسیقی سازهای ایرانی، آتش نشانی و بورس ونیزمجموعه طلا وجواهرسازی در هنرستانهای فنی وحرفه ای وکار ودانش این شهرستان اشاره کرد وگفت که اضافه شدن رشته های جدید آموزشی با توجه به درخواست بالای این دانش آموزان ونیز بازارکار پس از فارغ التحصیلی آن ایجاد شده وخوشبختانه با اقبال خوبی از سوی هنرجویان نیز همراه بوده است.
62 هزار و230 دانش آموز در490 مدرسه در شهرستان 402هزار نفری آمل مشغول به تحصیل هستند.
خبرنگار : مهدی غلامی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7327/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.