به گزارش خبرنگارایرنا، آیت الله صادق آملی لاریجانی افزود : تا زمانی که جهاد فی سبیل الله و روحیه جهادی و حب به اهل بیت (ع) در دل و جان مردم یک ارزش باشد ، این کشور بیمه است و هیچ خطری نظام و مردم ما را تهدید نخواهد کرد.
وی گفت : تا زمانی که روحیه جهادی و شهادت طلبی این مردم در میان باشد ، توان و ایستادگی آنان برای حفظ این نظام و انقلاب شکستنی نخواهد بود.
رئیس قوه قضائیه افزود : امروز جمهوری اسلامی ایران مقتدرتر از گذشته در منطقه است و به پناهگاه صلح و امنیت برای کشورهای مظلوم جهان تبدیل شده است .
وی ادامه داد : ایران اسلامی بر اساس موازین اسلامی و اخلاقی به همه مسلمانان و مظلومان همسایه و جهان درحد توان خود کمک خواهد کرد.
آملی لاریجانی گفت : حضور جمهوری اسلامی ایران در کشورهای عراق و سوریه به خواست دولت و مردم این کشورها بوده است و امروز شهر حلب به برکت حضور جهادگران ایرانی و برادران سوری آزاد شده و سربلند ایستاده است.
** بصیرت ، حماسه ششم بهمن آمل را رقم زد
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری همچنین از بصیرت به عنوان یکی از عوامل تحکیم بخشی نظام اسلامی یاد کرد و گفت : حماسه مردم آمل در ششم بهمن سال 60 با حضور و ایستادگی با بصیرت مردم آمل خلق شد.
وی افزود : این حماسه به عنوان سند افتخاری برای مردم این شهر در تاریخ انقلاب اسلامی ایران ثبت شد و به یادگار مانده است .
آملی لاریجانی همچنین گفت : مردم انقلابی و ایمانی ایران اسلامی در روز نهم دی ماه 88 نیز با بصیرت و عمق اعتقادات درونیشان ، بساط فتنه را که با حمایت مستقیم از سوی آمریکا و دیگر کشورهای غربی به دنبال کودتا و انقلاب رنگی در جمهوری اسلامی بودند ، نقش برآب کردند .
وی افزود : امروز هم برخی از عناصر همین سران فتنه سال 88 و ضدانقلاب به رئیس جمهوری جدید آمریکا نامه نوشتند که فشار تحریم ها را بر ایران بیشتر کند تا این ملت و نظام زمین گیر شود.
رئیس قوه قضائیه گفت : گستاخی های این عوامل و عناصر وابسته به سران فتنه برای فشار به ملت ایران همچنان نیز به راههای گوناگون ادامه دارد .
وی افزود : کشورها حامی فتنه دست از دشمنی خود با ایران بر نمی دارند و فکر می کنند با اعمال تحریم ها می توانند به این ملت فشار بیاورند.
او ادامه داد : آنها این را هم خوب از ملت ایران نفهمیدند که مردم ما شهادت دیده و جهادگر هستند و از این حرفها و تحریم ها هراسی ندارند.
خبرنگار : مهدی غلامی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7327/1654

منبع ‫:‬ ایرنا

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.